oettinger bier

  • Patrick

    Ik heb het laatst gekocht om te proberen. Was in de aanbieding voor 5 euro een krat. Ik vind het erg licht en goed te drinken bier. Vergeleken met Nederlandse merken al Heineken, Amstel en Grolsch valt de bitterheid heel erg mee. Vanaf nu haal ik lekker dit bier.

  • Ouzo

    Ik heb uit nieuwsgierigheid een krat gekocht. ‘t Krat is i.d.d. niet al te stevig, de flesjes zijn echter luxe verpakt; maar dat is bijzaak. Waar ’t om gaat is de inhoud. Het bier. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Er is sprake van een heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Het bier drinkt lekker weg (durchtrinkbar). Je proeft een beetje bitter; gelukkig maar, ik lust 't niet zoet (ik drink dan ook liever Grolsch dan Heineken.

    Voor omgerekend nog geen 5 Euro haal je lekker bier in huis!

  • willem v leiden

    ik ben voor de kerst met oettinger bier begonnen

    tot mijn verbazing is het heel goed te drinken

    vooral omdat ik al jaren amstel drink en voor de prijs hoef je

    niet te laten[prima bier)

  • willem v leiden

    Joop schreef:

    >

    > Een prima biertje. Ik vind het lekkerder dan Grolsch,

    > Heineken, Amstel enz.. En dat het goedkoop is, is mooi

    > meegenomen. Daarnaast: Smaken verschillen….patrick schreef:

    > >

    > > is er iemand die ervaring heeft met het oettinger bier wat

    > > bij de lidl te koop is, het is wel heel goedkoop maar of het

    > > smaakt?

  • willem v leiden

    goed bier niks mis mee.marcel schreef:

    >

    > Ik zag het vanaag in de winkel bij Real en Extra in Heinsberg

  • Willem

    Een leuke tip: ik zag een nieuwe folder van de LIDL en vanaf a.s. maandag 29 december in de aanbieding: een kratje voor € 5,49 dat is slechts € 0.23 per flesje. Hoe is het mogelijk dat is nog goedkoper dan een gewoon flesje Spa water. :+

  • ed uit Leiden

    Goedemorgen Heren

    Heb kerstavond en 1e kerstdag gevierd bij mijn schoonouders, en hebben mijn schoonvader (willem v leiden) en ik Oettinger gedronken.

    Ik als Heineken en Amstel drinker vind Oettinger een perfect biertje met een goede smaak.

    1e kerstdag na een flesje of 10 kreeg ik wel het gevoel dat ik helemaal opgeblazen was, zou dit door de oettinger komen? Of misschien omdat je zit en eet………… Tsja ik weet het niet?……. Ook wacht ik vandaag 2e kerstdag even af, want dan zit ik namelijk aan de Heineken en wie weet heb ik vanavond hetzelfde?

    Misschien heeft een van jullie hier ook last van gehad na een biertje of 10, laat het me dan weten als je wilt.

    groetjes van Ed

  • B Joldersma

    Per 1 januari gaat de bierprijs in nederland omhoog.Zal ongeveer 2.50 per krat bijkomen.Daarom nogmaals aandacht voor het oetinger bier.Is gewoon een topbiertje.En dat voor 5,49 euro per krat.Veel mensen die heineken dronken,die ik ken zijn overgestapt op oetinger.Het is gewoon een topbier uit duisland te vergelijken met krombacher en warsteiner die twee keer zo duur zijn.Oetinger is een hele grote brouwerij uit Gladbach.Ik drind geen ander bier meer. Groetjes B Joldersma.

  • Marcel

    Er komt echt geen €2,50 per krat bij,de accijns op bier gaat omhoog van ongeveer 9 naar 12 cent,dit betekent dat een flesje bier 2,7 cent meer gaat kosten,omgerekent 65 Eurocent per krat,dus het valt echt wel mee!!

    Maar Oettinger is inderdaad heel goed te drinken,een lekker Duits biertje voor een heel lage prijs,ben vandaag in Duitsland geweest,daar betaal je bij de Real €5,99 voor een krat 20 X 0,5 liter,heb een paar kratten Oettinger Alt meegenomen,echt ook supergoed bier voor maar €6,79 (20 X 0,5 liter).

    Oettinger is echt een aanwinst voor Nederland!!!!

  • Gerard

    Ik had ook onlangs 1 flesje gehaald om te proberen en ik was verrast door de goede smaak en dat voor voor die prijs, ik vind het zelf lekkerder dan een amstel of schultenbrau.