oettinger bier

  • Herman Peeraer

    Is er in Nederland Oettinger alcoholfrei bier te koop in de Lidl

  • Tiny

    Hallo beste pilseners.

    Een paar weken geleden het eerste flesje Oettinger pils gekocht bij de Lidl. Ik kocht dit flesje omdat ik in een paar winkelwagentjes zag dat er een krat Oetinger pils in stond. Sinds die tijd staat er bij mij vast een krat Oetinger pils in de kelder. Het bier bevalt mij prima, en het doet mij sterk denken aan Warsteiner en Bitburger. Het flesje heeft een mooie uitstraling, maar het moet wel goed gekoeld worden gedronken. Zelf denk ik dat dit bier vooral in de zomer een bestseller zal zijn, vanwege zijn lichte en verfrissende iets biterre afdronk. Dus meer smaak dan het over het algemeen wat flauwe Duitse witbier maar wel lekker verfrissend door het niet al te hoge ( 4,7 ) alcoholpersentage.

    Kortom, een lekker doordrinkpilsje voor weinig geld.

    Proost, en de groetjes van Martien.

  • ErwinniwrE

    Als verwent bierdrinker en groot fan van enkele A merken bier, vandaag eens een flesje oettinger uitgeprobeert!

    Ik vind het een redelijk goed en lekker biertje! Volgende keer maar een kratje meenemen! Aangezien er bij ons gemiddeld 3 kratjes p/w doorgaan kan ik op deze manier op jaarbasis toch aardig besparen! aangezien merken als grolsch/heineken toch ruim 11 euro kosten en oettinger nog geen 6 euro! Normaal ben ik geen fan van lowbudget bier(zoals pitt, jaeger,holger etc) Maar Oettinger verdient wel een plaatsje bij de betere merken!

  • robert hollander

    drink het thuis eigenlijk altijd, woon zelf in Duitsland en moet zeggen dat het mij altijd prima smaakt,het is een

    lekker fris biertje voor een spotprijs.

  • Anton

    Sinds enkele weken doen wijboodschappen bij Lidl i.pv. Aldi, dus Oetinger in huis.

    Ik moet zeggen dat ik het een lekker en fris pilsje vind.

    Voor een belachelijk lage prijs bier van dit nivo, het kan dus wel. Hulde.

    Zelfs mijn vrouw, die bier normaal niet lekker vond, drinkt dit bier wel eens, omdat het lekker fris is.

  • Franske

    Prima pilsje, niet voor niets het best verkochte pils in Duitsland !!

    Ik drink het wel (goed koud) uit een glas, ipv uit de fles, omdat het zilverpapier me een beetje tegenstaat. Kortom staat in mijn Pils top 10 op 4, tussen Bavaria (sorry, gewoon mee opgegroeid) en Bolle Jan.

  • Arie1

    Onlangs bij een nieuwe Lidl winkel geshopt. Ik zag daar Oettinger bier staan voor een zeer lage prijs. De eerste vraag was zou dat wat zijn. Ik wilde eerst een hele krat meenemen maar bedacht mij.

    Later omgewisseld voor 2 flesjes om te proberen. Ik moet zeggen dat het een prima biertje is die goed kan wedijveren met de andere bekende duitse merken.

    Binnenkort ga ik weer naar de Lidl. Je raait het al, ik neem lekker 2 kratjes Oettinger bier mee mmmmmmmmmmm……………heerlijk.

  • santos

    Bij deze even een reactie vanuit enschede over dit prima biertje van de lidl,tijdens de vuurwerk ramp hier in enschede is de grolsch fabriek hier verwoest, en toen hebben de brouwers van dit bier het overgenomen tijdelijk,ik moet eerlijk zeggen dat het niet veel onder doet voor grolsch je moet hem wel koud drinken dan is hij het lekkerst proost luitje's

  • eeuwige

    Weet iemand waar de andere Oettinger bieren te koop worden aangeboden?

  • Ruud Gons

    Mmmh helaas niet!

    Terwijl als je even de grens over gaat, kom je het al heel snel tegen!

    Voor degene die vlak aan de grens wonen of wat Duitse bieren wil inslaan, trinkgut & kaufland zijn prima zaken waar je ruime keuze heb!!!