oettinger bier

  • WW.

    Altijd een gebeugelde grolschgebruiker geweest maar vanwege het prijsverschil (`t is crisis hè) bij de Liddl een krat

    Oettinger aangeschaft.

    Goed te hachelen mits koud gedronken.

    Net als Grolsch een iets bittere nasmaak. Maar na een paar flessen proef je eigenlijk helemaal geen verschil meer.

    Groetjes…..WW.

  • Linda

    Ruikt niet naar bier.

    Lijkt niet op bier.

    Smaakt zeer zeker niet naar bier.

    Het statiegeld niet waard

    Bah

  • j

    best goed te drinken … had dit niet gedacht voor zo'n zacht prijsje, errug lekkah.

  • Rob

    patrick Schreef:

    ——————————————————-

    > is er iemand die ervaring heeft met het oettinger

    > bier wat bij de lidl te koop is, het is wel heel

    > goedkoop maar of het smaakt?

    Ik ben n echte bierdrinker,oettinger is heerlijk bier en je hebt n dag erna nergens last van haha, n goedkope aanrader die echt lekker smaakt,ik drink t al jaren ,grts Rob …

  • Joep

    Oettinger bier kost inmiddels 6.99 maar is het beste goedkope bier. Argus van de Lidl is ook goed te drinken en is soms in de aanbieding 2 kratten 10 Euri's.Dit wordt bij de Dommelsch gemaakt maar zonder mais tarwe of maltose.Was vroeger van Oranjeboom.

  • jan

    Hallo Patrick, ik woon in Venlo en drink bijna altijd Oëttinger, en meestal hefeweissbier.

    Ik koop dit in Duitsland bij de drankenhandel maar ook vaak bij KAUFLAND en zeker als het minder dan E 6.00 kost.

    Zoek het maar eens op op de computer, gewoon oettinger ingeven.

    Hun bier kan zo goedkoop omdat ze geen dure reclame maken en geen evenementen sponseren.

    Het is een heerlijk bier, maar dat zeggen sommige mensen ook van HEINEKEN.

    Tevreden? proost zegt Jan.

  • b mast

    Ben nu voor eerst oettinger aan drinken bevalt prima.

    Voor heen es van ah kreeg ik zuurbranden van.

    Dus dit merk koop ik nu bij AH sinds kort .

    Groeten B Mast.

  • Wielly

    Een eerlijk en heerlijk biertje, niks mis mee zeker met de prijs niet.

  • Jeffrey

    Vandaag met 9 vrienden 9 merken pils blind geproefd. Grolsch, Holger, Amstel, Amstel 0.0, Hertog Jan, Argus, Schutters, Oettinger en Heineken. Oettinger kwam tot onze verassing als beste uit de test. Prima bier voor een lage prijs.

  • toon

    wij dronken uit principe altijd bitburger in de eifel,maar we ontdekten bij toeval oettinger,zeer goed te pruimen en dat voor dat geld.

    wat het lekkerste drinkt zijn de stubbis,hoef je het zilverpapier niet te verwijderen als je uit de fles drinkt.

    helaas krijg je de stubbi niet op alle verkooppunten.