oettinger bier

  • G H de Roode

    Kan iemand mij informeren welke winkelketen Bitburg Radler verkoopt ?

  • Ton Lisman.

    Ik heb het biertje geproeft bij familie,normaal dronk ik Hertog jan.( nog wel af en

    toe.) maar Oettinger bier is prima.Heb pas weer een kistje aan geschaft.

    En blijf dat voorlopig doen.

    PROOST.

  • marcel

    Ik zag het vanaag in de winkel bij Real en Extra in Heinsberg

  • Edje1000

    Helemaal top.

    Lekker biertje hoor, heb normaliter altijd Grolsch dus iets bittere biertjes vind ik

    erg lekker.Flesje ziet er ook nog eens leuk uit,

    En wat helemaal lekker is dat ik bijna 2 kratten Oettinger koop voor de

    prijs van 1 krat Grolsch.

    Gr

  • Waylon

    Een heerlijk fris bitter typisch pils biertje, gegarandeerd katervrij, al mijn vrienden en ik zijn volop aan de oettinger, fabelhaft!

  • Romeo

    Het is wel een heel oude beoordeling van Oettinger op biertest.de, er word een prijs in D-Mark genoemd.

    Enkele goed bekend staande Nederlandse bieren scoren opvallend laag. Ik denk dat hier vooral de smaak en persoonlijke voorkeur van de schrijver tot uitdrukking komt.

  • Romeo

    Het is wel een heel oude beoordeling van Oettinger op biertest.de, er word een prijs in D-Mark genoemd.

    Enkele goed bekend staande Nederlandse bieren scoren opvallend laag. Ik denk dat hier vooral de smaak en persoonlijke voorkeur van de schrijver tot uitdrukking komt.

  • Rudi Peeters

    Dit pilsener is prima te drinken! Verwacht inderdaad, zoals door velen al aangegeven, geen topkwaliteit. Dat kan m.i. ook niet voor die belachelijk lage prijs. Als je bij de Lidl je bier gaat halen ben je toch al niet op zoek naar topkwaliteit, naar ik aanneem, dan ben je op zoek naar een scherpe prijs per liter, zonder dat je het spul vol schaamte voor de buitenwacht moet verstoppen. Dan zit je met dit merk helemaal goed. En het smaakt altijd nog beter dan Heineken, want dat heeft met bier al helemaal niks te maken.

    Hier telt de prijs/kwaliteitverhouding, en met zo'n prijs kun je eigenlijk geen fout maken met dit merk.

  • Willie

    lekker biertje ,niets mis mee.

    heb het gekocht bij super de boer , maar hebben ze niet meer.

    ga nu dus bij de lidl kijken .

    p.s. gekocht per tray van 24 stuks halve liters.

  • Joop

    Een prima biertje. Ik vind het lekkerder dan Grolsch, Heineken, Amstel enz.. En dat het goedkoop is, is mooi meegenomen. Daarnaast: Smaken verschillen….patrick schreef:

    >

    > is er iemand die ervaring heeft met het oettinger bier wat

    > bij de lidl te koop is, het is wel heel goedkoop maar of het

    > smaakt?