oettinger bier

  • voetske

    Het bier smaakt erg goed zoals men weet is het een duitse pils die gebrouwen is namens het rheinheidsgebot dus geen rotzooi.

    En het bier is idd niet duur dus ik zeg koop een lekker kratje en geniet er van.

  • Tommie

    Heb pas eens 2 flesjes meegenomen om te testen. Koop regelmatig allerlei soorten pils behalve amstel en heineken. Deze Oettinger is zeker een echte Duitse pils, goed te drinken! Ga het eerdaags introduceren op m'n verjaardaags feestje!! Ben benieuwd naar de reacties!!

  • dennis

    Ik heb zonet een krat aangeschaft.

    Ik vind het qua smaak beter als de bekende grafenwalder en schultenbrau welke lidl ook aanbied. en een zachte prijs.

    Zeker een x proberen. samen met veltins betere biermerk van lidl.!

  • Marcel

    Schultenbrau is van de Aldi

  • Willem

    Nou dat maakt toch niet uit van wie maar het is gewoon Nederlands bier. Lidl heeft trouwens meer merken, ze hebben ook biervaatjes van 5 liter geloof ik.

  • Guus

    ik vind Oettinger goed te drinken, vooral bij zonnig weer

  • Richard

    Weet iemand misschien of dit blijvend in het assortiment blijft? En ook voor deze prijs?

    Vr. Gr.

  • Willem

    Ik neem aan dat je over de Lidl praat, ja wat is blijvend in de supermarktwereld maar voorlopig wel zo te zien maar die prijs zal iedere keer wel iets stijgen denk ik zoals alles momenteel door de oliecrisis zegt men.

    *D*D*D

  • Leo Kool

    begin juni 2008 een weekje vakantie gedaan aan de Moezel, Oettinger is in alle Duitse supermarkten te koop en smaakt zoals duits bier hoort te smaken.

    Warsteiner, Bitburg en Oettinger zijn de Duitse Heineken, Amstel en Grolsch

  • B Joldersma

    Hoi.Ik haal oettinger bier sinds het te koop is in nederland.Ik vind het top,en haal geen andere bieren meer.Ik dronk vroeger vaak heineken,bavaria en grolsch.En de prijs is heel interessant.Volgens mij loopt het als een trein,want iedereen bij mij in de buurt gaat er voor.Je haalt bijna 2 kisten voor de prijs van 1 kist nederlands bier.

    De smaak is gewoon perfect. Groetjes Be Joldersmavoetske schreef:

    >

    > Het bier smaakt erg goed zoals men weet is het een duitse

    > pils die gebrouwen is namens het rheinheidsgebot dus geen

    > rotzooi.

    >

    > En het bier is idd niet duur dus ik zeg koop een lekker

    > kratje en geniet er van.