nieuwe grolsch fles

• André Groothuis

Er zit 10 % meer bier in de nieuwe fles en het bier is absoluut hetzelfde bier als dat in de oude flessen zat. Omdat er meer bier inzit is het ook duurder.

De prijzenoorlog is de supermarkt is voorbij en dat merk je ook in de prijzen. Geniet van de fantastisch mooie fles…….

André

• mansje

ik vindt het beste flesje in de hand om er zoo uit te drinken

• peter keetfm

hallo heb een paar proef kratjes gehad van 4 flesjes van de nieuwe fles

proefde geen verschil met de bruine fles

laatst een gewoon krat gehaald en ik merk gewoon een duidelijk verschil

het lijkt gewoon of het bier gewoon kapot is (over data)

en ruikt raar (gewoon vies)

ik vind dat de fles een mooi en fris uiterlijk heeft

vind dit gewoon jammer

groeten beste grolsch drinker

• freddie

Waarom smaakt Grolsch uit een (bruine) Beugel anders dan een Grolsch uit een (bruin) pijpje en waarom smaakt Grrolsch uit het nieuwe 33 cl (overigens voorheen de originele inhoud van de echte pijpjes) weer geheel anders dan de bruine Beugel en het bruine pijpje ?

• ozzy

Ik vind het bier ook anders smaken wat er in dit topic gezegd word is het een beetje wateriger geworden en ik vind het daardoor minder bitter. het is even wennen maar we moeten er maar mee leren leven.

• berend-jan

ik wil even reageren op je bericht.je geeft aan hoofdpijn vrij.de oorzaak van hoofdpijn na alcohol drinken komt van het feit dat alcohol je hersenen uitdrogen.en daar van krijg je hoofdpijn

• grolsch drinker enschede

ik vond de smaak in de oude fles een stuk lekkerder.

vind jammer dat de smaak veranderd is.

dus dat houd ik dat ik maar beugels ga drinken want dat smaakt beter als de nieuwe fles.

• Edwin

Vandaag een kratje nieuwe piepkes meegenomen. Ik vind ook dat het bier anders smaakt, ik hoop dat het een psychologisch effect van het nieuwe flesje is…

Volgende kratje worden toch weer beugels, ondanks de belofte van Grolsch dat het precies hetzelfde bier is. Mijn smaak tussen de oren verlangt dat…

• bas

ha grolschliefhebbers,

ik vind het nieuwe flesje van grolsch een hele vooruitgang. licht lekker in de hand en het drinkt lekker. alleen jammer van de smaak. er zijn hier in enschede veel mensen met mij eens dat het tog echt een andere smaak is. maargoed beter een andere smaak dan geen bier (toch?)

groet,

• Dick

Vanavond ook een blinde test gedaan met het oude en het nieuwe flesje.

Er zit echt een smaak verschil in.

het nieuwe bier is wateriger. Geen Grolsch meer.

Ik had dit vermoeden al eerder, Grolsch daarover aangeschreven, maar ze ontkennen dat het ander bier is.

Dan zal het wel door de fles komen…..

ik ga over op een ander merk.