nieuwe grolsch fles

• ed489

hoe bevalt het nieuwe pijpje van grolsch?

• Jeroen

Nog niet gedronken maar wel gezien, ik vind hem persoonlijk wel mooi. Ook wel gedurft om alleen een etiket op de hals te doen.Een mooie groene kleur. Heinenken laat ook alleen maar de groene fles zien terwijl de bruin toch het meest gebruikt word. Leuk gedaan van Grolsch.

• Karel

Mannen,

heeft er al iemand van jullie Alfa bier uit Schinnen geproefd ??

Een superieur bier gebrouwen met zuiver bronwater uit Schinnen, Limburg.

Kost iets maar is wel een toppie-biertje `en gegarandeerd “hoofdpijnvrij”, naar eigen ondervinden.

Elke fles met een unieke code.

Proost !

Ik trek er nog eentje open.

• freddie

Nee afgelopen woensdag bij de AH en Edah nog niet te koop aleen de bruine flesjes. Ben erg benieuwd naar de smaak, want een Heineken biertje uit een groen (export) flesje smaak totaal anders als een echte volle (import) Heineken.. Een beugeltje smaakt trouwens ook anders dan een bruin pijpje Grolsch (een stuk lekkerder)

• gerrit

heb grolsch gedronken uit nieuwe fles.

zou toch zweren dat het anders smaakt (of ruikt eigenlijk).

baal er vooral van dat ze het weer duurder hebben gemaakt.

bier blijft bier…

• van dijk

bier uit een groene fles smaakt altijd anders dan uit een bruinflesje

van dijk Enschede

• freddie

Helaas nog steeds hier in Rotterdam geen nw Grolsch flesje gezien zelfs niet bij de AH XL

• pete

Gisteren even blind geproefd (mijn collega heeft uit een oud en nieuw flesje ingeschonken en voorgezet) en haalde zonder moeite het nieuwe en oude bier eruit. Het smaakt echt anders!!! Veel wateriger, hebben ze er gewoon 3cl water aan toegevoegd??? (oud 30cl nieuw33cl).

Nee dit is echt jammer en een achteruitgang, hoewelik de vorm van de fles dan wel weer kan waarderen….

• freddie

Heb er ook 2 gekocht:

ZIjn mooie flesjes met het Grolsch logo erin, groen staat ook een stuk frisser dan bruin, maar veranderd de smaak drastisch kijk maar naar Heineken, moet wel wennen dat de flesjes niet rond zijn houdt toch een beetje raar vast, niet wat je verwacht van een bierflesje want die moet gewoon rond zijn, de smaak vindt ik een stuk beter dan de oude bruine Grosch flesjes, een stuk frisser en een minder scherpe nasmaak best wel lekker, en weer een ouderwetse inhoud van 33 cl. Al met al een serieus alternatief voor mijn vertrouwde merken Heineken en Amstel.

• Dinant

Ik heb er al een paar krat van op en drink daarnaast ook vaak Duits bier. Dit nieuwe bier van Grolsch smaakt precies het zelfde als Beck's Bier wat overigens ook alleen maar te verkrijgen is in de groene fles.