hoe bevalt het nieuwe pijpje van grolsch?
Mannen,
heeft er al iemand van jullie Alfa bier uit Schinnen geproefd ??
Een superieur bier gebrouwen met zuiver bronwater uit Schinnen, Limburg.
Kost iets maar is wel een toppie-biertje `en gegarandeerd “hoofdpijnvrij”, naar eigen ondervinden.
Elke fles met een unieke code.
Proost !
Ik trek er nog eentje open.
Nee afgelopen woensdag bij de AH en Edah nog niet te koop aleen de bruine flesjes. Ben erg benieuwd naar de smaak, want een Heineken biertje uit een groen (export) flesje smaak totaal anders als een echte volle (import) Heineken.. Een beugeltje smaakt trouwens ook anders dan een bruin pijpje Grolsch (een stuk lekkerder)
Gisteren even blind geproefd (mijn collega heeft uit een oud en nieuw flesje ingeschonken en voorgezet) en haalde zonder moeite het nieuwe en oude bier eruit. Het smaakt echt anders!!! Veel wateriger, hebben ze er gewoon 3cl water aan toegevoegd??? (oud 30cl nieuw33cl).
Nee dit is echt jammer en een achteruitgang, hoewelik de vorm van de fles dan wel weer kan waarderen….
Heb er ook 2 gekocht:
ZIjn mooie flesjes met het Grolsch logo erin, groen staat ook een stuk frisser dan bruin, maar veranderd de smaak drastisch kijk maar naar Heineken, moet wel wennen dat de flesjes niet rond zijn houdt toch een beetje raar vast, niet wat je verwacht van een bierflesje want die moet gewoon rond zijn, de smaak vindt ik een stuk beter dan de oude bruine Grosch flesjes, een stuk frisser en een minder scherpe nasmaak best wel lekker, en weer een ouderwetse inhoud van 33 cl. Al met al een serieus alternatief voor mijn vertrouwde merken Heineken en Amstel.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?