Wanneer is er weer bokbier?, en welke is de lekkerste?

• Arthur

Hallo, welk bokbier is het lekkerst en wanneer is het weer

verkrijgbaar.

• Frank

de meeste bokbieren zijn rond half oktober weer te verkrijgen,welke de lekkerste is zul je zelf moeten gaan proeven(altijd leuk!!!) Mijn voorkeur gaat uit naar de chouffe 666 op vat(helaas niet op fles vorig jaar)de christoffel bok,joopen bok en de bokjes van bavaria en amstel smaken ook goed.

• Mitravanbergen

Eind september/begin oktober komen ze weer uit! Chouffe 666 komt weer op fles dit jaar. Ook de Ezelenbok van SNAB is altijd goed + De Molen bock. Verder is het een kwestie van proeven, zoveel smaken, zoveel (herfst)bieren…Frank schreef:

>

> de meeste bokbieren zijn rond half oktober weer te

> verkrijgen,welke de lekkerste is zul je zelf moeten gaan

> proeven(altijd leuk!!!) Mijn voorkeur gaat uit naar de

> chouffe 666 op vat(helaas niet op fles vorig jaar)de

> christoffel bok,joopen bok en de bokjes van bavaria en amstel

> smaken ook goed.

• Ruud

Chouffe 666 Weer op fles???!!!

TOPPER!

Dat wordt weer genieten!!!

• simon

Beste mensen ,

22 september wordt het eerste officiele bokbiertje getapt, en daarna wordt het aan de winkels uitgeleverd. Volgens mij heeft de Mitra de Chouffe 666 dan in het assortiment.

• erik

“welke de lekkerste is zul je zelf moeten gaan proeven(altijd leuk!!!)”

Zeg dat wel, je zult maar weten wat de lekkerste is en dan de rest over slaan, zo saai!!

Meestal vind ik Jopen erg lekker en na het lezen van alle reacties zal ik van die Chouffe eens serieus werk gaan maken.

• Harry Pinkster

Mijn idee!

Ik probeer er zoveel mogelijk verschillende.

Ben benieuwd naar de chouffe in elk geval.

De Grunn Bockprimeur van dit jaar al geproefd op kantoor van de brouwerij

Vond ik erg lekker in elk geval. Niet overdreven zoet met een behoorlijke bitterheid.

vrgr

Harry Pinkster

Bierverzamelaar zelf gedronken bieren

http://www.pinkgron.nl

• erik

Of de LaTrappe smaakt vertel ik morgen, heb hem net meegenomen uit de supermarkt :)

• erik

Ik kon niet meer wachten, hij smaakt goed :)

• Ruud

Tja ik vindt het wel zuur hoor!

De 21e wordt het eerste bokbiertje getapt en weeks vantevoren heeft de supermarkten al een bok assortiment ):

Beetje kinderachtig!