Johan Schreef:
——————————————————-
> Hoi,
>
> Weet er iemand of je nog ergens oranjeboom bier
> kunt kopen in een supermarkt?
>
> bedankt, Johan
Johan Schreef:
——————————————————-
> Hoi,
>
> Weet er iemand of je nog ergens oranjeboom bier
> kunt kopen in een supermarkt?
hoi johan
ook ik ben opzoek naar Oranjeboom bier maar ik kreeg een adres van die fabriek ofzo in Breda
dat nummer klopt niet
Ceresstraat 13
Breda, 4811 CA
Netherlands
phone: +31 (0)765 25 39 15
vriendelijke groet
Sham
Zeer jammer dat het merk er helemaal is uitgegaan. Ik heb ben een echte liefhebber van pils. Oranjeboom was veruit het lekkerste. Heb van alles geproefd. Maar niks komt er in de buurt. Hier in Breda zijn er maar zat kasteleins die het merk graag zien terug komen. Het was een pils met een heerlijke smaak, echt pils en niet van die rommel als Jupiler of al die andere 13 in dozijn merken. Het wordt nog steeds gebrouwen, echter alleen voor de export naar het buitenland. InBev heeft het merk zelf bewust kapot gemaakt met hun Jupiler. Doodzonde.
In Breda en waarschijnlijk bij andere slijters nog te bestellen ( weg gooi flesjes van de export ) wel iets duurder maar dat heb ik er graag voor over. Hopelijk komt het ooit terug! Ze brouwen het nog steeds. Maar ja al die Jupiler overal tegenwoordig. Water zit nog meer smaak aan als Jupiler.
Je zult het niet geloven, maar in Australië.
Ik weet niet waar het gebrouwen wordt, daar kom ik achter. Ik heb voor Oranjeboombier gewerkt. Samen met Ing Hop en Toon v.d Reek heb ik een bier ontwikkeld en is te koop in C1000 en Jumbo supermarkten. Genaamd Phoenix , genoemd naar de oude brouwerij in Amersfoort. Pas op het is een 10% ondergegistbier, Zo rijk van smaak, waarbij andere brouwerijen in het niet staan.
Ik ga kijken of ik een proefzending kan krijgen uit AU
JWK
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?