Oranjeboom, waar te koop?

  • Jan wijnen

    Johan Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi,

    >

    > Weet er iemand of je nog ergens oranjeboom bier

    > kunt kopen in een supermarkt?

    >

    > bedankt, Johan

  • Radjsha

    Johan Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi,

    >

    > Weet er iemand of je nog ergens oranjeboom bier

    > kunt kopen in een supermarkt?

    hoi johan

    ook ik ben opzoek naar Oranjeboom bier maar ik kreeg een adres van die fabriek ofzo in Breda

    dat nummer klopt niet

    Ceresstraat 13

    Breda, 4811 CA

    Netherlands

    phone: +31 (0)765 25 39 15

    vriendelijke groet

    Sham

  • Freddie H.

    Ik zag dozen van 24 flesjes een week of 2 geleden bij de AH XL in Rotterdam.

  • Rens

    Zeer jammer dat het merk er helemaal is uitgegaan. Ik heb ben een echte liefhebber van pils. Oranjeboom was veruit het lekkerste. Heb van alles geproefd. Maar niks komt er in de buurt. Hier in Breda zijn er maar zat kasteleins die het merk graag zien terug komen. Het was een pils met een heerlijke smaak, echt pils en niet van die rommel als Jupiler of al die andere 13 in dozijn merken. Het wordt nog steeds gebrouwen, echter alleen voor de export naar het buitenland. InBev heeft het merk zelf bewust kapot gemaakt met hun Jupiler. Doodzonde.

    In Breda en waarschijnlijk bij andere slijters nog te bestellen ( weg gooi flesjes van de export ) wel iets duurder maar dat heb ik er graag voor over. Hopelijk komt het ooit terug! Ze brouwen het nog steeds. Maar ja al die Jupiler overal tegenwoordig. Water zit nog meer smaak aan als Jupiler.

  • jwk

    Je zult het niet geloven, maar in Australië.

    Ik weet niet waar het gebrouwen wordt, daar kom ik achter. Ik heb voor Oranjeboombier gewerkt. Samen met Ing Hop en Toon v.d Reek heb ik een bier ontwikkeld en is te koop in C1000 en Jumbo supermarkten. Genaamd Phoenix , genoemd naar de oude brouwerij in Amersfoort. Pas op het is een 10% ondergegistbier, Zo rijk van smaak, waarbij andere brouwerijen in het niet staan.

    Ik ga kijken of ik een proefzending kan krijgen uit AU

    JWK

  • Piet

    Nog steeds te koop bij

    Gall & Gall

    Kerkwerve 7 te Etten-Leur

    Proost!