Hoi,
Weet er iemand of je nog ergens oranjeboom bier kunt kopen in een supermarkt?
bedankt, Johan
Je ziet bij Bas vd Heijden dat extra zware Oranjeboom Bier. Overigens moet ik als Rotterdammer tot mijn spijt zeggen dat ik Oranjeboom uit fles of blik niet echt lekker vindt. Ben jaren en jaren geleden nog bij de opening geweest van de brouwerij in Rotterdam was toen erg indrukwekkend. Misschien Oranjeboom bier voor de thuistap ?
Is de smaak van Oranjeboom niet totaal anders dan die van laten we zeggen 20 jaar geleden ? Destijdes gingen ze van Oranjeboom naar Skol en toen weer terug naar Oranjeboom in Rotterdam. Is er overigens nog wel ergens in Rotterdam of omgeving Oranjeboom op de tap ? Tja hoe je een mooi merk de nek om kan draaien :-(
moet je eens naar nieuw zeeland gaan, daar hebben ze in heel veel kroegen nog oranjeboom van de tap, en in bijna elke supermarkt kun je het kopen.
heerlijk biertje hoor, orajneboom. Trouwes, als je een kratje of 10 besteld kun je het volgens mij bij de grotere handelaren gewoon besetllen hoor, wij in het brabantse Raamsdonk wel tenminste
gegroet!
Leuk te horen Ronnie, misschien dat daar een Nederlander nog actief bezig is in het bierwezen. Misschien wordt het daar ook wel gebrouwen. De diverse websites zijn niet erg mededeelzaam. Ik las wel wel dat InBev een Braziliaans/Belgisch bedrijf is. Ik zal nog eens op het Nw. Zeeland prikbord de vraag stellen binnenkort.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?