brewdog tactical nucliar penguin

• frank

Heeft iemand dit sterkste bier van de wereld(32,8%!!!!!!) al geproefd???? Zo ja is het de prijs van 64,99 euro(niet echt goedkoop,te koop bij mitra v bergen in eindhoven) waard????

Ik weet mensen geven honderden euro's uit voor een goede fles wijn,maar mij lijkt dat dit bier door zijn extreem hoge alcoholpercentage niet echt lekker meer is….

• pinkgron

Nee, ik wilde het (voordat ik de prijs wist) wel zien op te snorren.

Toen ik echter de absurd hoge prijs zag staan op internet was ik snel genezen.

Blijf me afvragen of we het bier kunnen noemen, ondanks de beschrijvingen van de brouwer op internet

Gisteren even een dagje naar Essen (BE) geweest.

Voor ongeveer hetzelfde geld had ik zo'n 55 nieuwe Belgische bieren voor mijn verzameling

Dat is dan geen moeilijke keuze ;-)

Vriendelijke groet

Harry Pinkster

Bierverzamelaar zelfgedronken bieren

http://www.pinkgron.nl

• frank

Harry,dit is inderdaad veel beter,ga zaterdag naar de mitra zal vragen of ik hem ff mag proeven doen ze met wijn ook(denk alleen dat mark,de eigenaar,daar niet intrapt) Trouwens heb jij de nieuwe van urthel al geproefd(de urthel vlaemse bock,flamy dark ale) wat vind jij er van???

• pinkgron

Ja dat is al wel een tijd geleden want ik heb hem nog onder belgie staan

De laatste Urthel bieren moeten onder Nederland, staat nog niet helemaal goed in mijn overzichten

Net zo vervelend als de Scheldebrouwerij die staan nu wel allemaal onder Belgie

(dwz de nieuwe etiketten).

• Ab vd Meeren

Bierbrouwers weten van gekkigheid niet meer wat ze produceren,alleen maar om in de belangstelling te staan.Bovendien wie is er zo gek om zoveel geld neet te leggeii1uln voor iets wat waarschijnlijk niet te drinken is!

• Ab vd Meeren

Dit bier is te koop bij slijterij Zeewijck,Zeewijckplein in IJmuiden.De prijs is 59 euries voor een flesje van 33cl!

Uiteraard beperkte oplage dus eerst even informeren of ze nog hebben.

• Bier-Blog.nl

Wij hebben dit prikbord nu pas ontdekt, dus de reactie is een beetje achterhaald. Maar wij hebben de Tactical Nucliar Penguin in een van de eerste bier-TV-afleveringen geproefd. Hij was erg bitter en stroperig. je kan de hele proefsessie bekijken op Link naar Video