Welke alcoholvrije bieren kan ik in de supermarkt of slijter kopen?

• Pim

En welke smaken het best?

• petergradisen

Diverse merken,maar welke het beste smaakt, dat is verschillemd.Dat ligt aan de smaak van de drinker. Ik weet niet of je hier merknamen mag noemen,dus dat doe ik maar niet! Er is idd.een merk wat redelijk te drinken is,maar over het algemeen geef ik toch de voorkeur aan“ echt”bier.

• monique

Bavaria is erg lekker maar ook warsteiner.Amstel vind ik niet lekker maar idd een kwestie van smaak.Ook Malt is lekker bier als je van zoet houdt.

De duitse alcohol vrije bieren zijn over het algemeel vind ik het lekkerst.

Mocht je van alcohol vrije andere drankjes houden dan zou ik een campari alcohol vrij aanraden van monin.Monin is wel wat aan de prijzigekant maar een goeie fles wijn kost duurder.De campari is 6,50 ongeveer.

Monin heeft ook een uitgebreidt sortiment.

• Jet

Buckler……todat Youp kwam

Toegevoegd na 29 minuten:

rond de 5 minuten komt ie, en dat was het einde van Buckler

• pinkgron

Ook weer afhankelijk van je woonplaats

Hier in Groningen heeft van Erp bijvoorbeeld Bitburger Drive, een van de beste alc.vrije bieren.

Dit is een alc.vrij bier max 0,5% waar de alc aan onttrokken is tijdens het brouwproces.

Het heeft daardoor een veel betere smaak dan de meeste alc.vrije bieren

Ik denk dat ik er zo'n zestig verschillende heb geproefd voor mijn verzameling zelf gedronken bieren.

(je kunt je afvragen of 100% alc.vrij wel bier is)

Ik zou zeggen kijk eens op mijn homepage per land en zoek de alc.vrije bieren

vrgr

Harry Pinkster

http://www.pinkgron.nl

• Jorge

Bavaria was de eerste en nog steeds de lekkerste op zijn tijd.

:)-D:)-D

• macaroni

Bavaria is niet te zuipen in vergelijk met de echt klasse alcoholvrije bieren zoals:

Bitburger, Erdinger, jupiler, warsteiner…..

allen te verkrijgen bij mitra