goede avond.
Heeft er iemand een idee waar ik in de omgeving van Rotterdam 2 kratten Erdinger kan kopen, en waar ik evt. ook de Erdingerglazen kan kopen of bestellen.
Alvast hartelijk dank,
Marja
beste,
het bier erdinger bestaat in bleek en donker en voor zover ik weet wordt het enkel in duitsland gedronken.
Ik zelf drink het in de Eifelstreek, het is een goed kwaliteitsbier en wordt in mooie grote glazen geschonken.
Ik denk niet dat het in Nederland verkocht wordt, het Belgische Hoegaerden kan je er dan wel in sommige cafés verkrijgen maar persoonlijk vind ik het duitse product beter van smaak.
Misschien ben je hiermee geholpen?
COCQUYT WILLY
GENT 9000
BELGIË.
Hallo,
Mijn drinkt al bijna 2 jr Erdinger Alkoholfrei en bevalt hem prima. We haalden ze altijd bij de Mita, zei het niet dat die er EFFE 10 euro bovenop gooien in een klap, ging van 99 cent naar 1,29 per stuk, vind het niet normaal eerlijk gezegd. De enigste alcoholvrije die te z….. is, wordt zo onbetaalbaar gemaakt voor de niet zo rijken in ons midden. Nu word je gestraft omdat je geen alcohol mag drinken. Weet iemand in de buurt van Haarlem waar ze nog wel betaalbaar zijn?
M vr gr.
Carla
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?