erdinger

• marja

goede avond.

Heeft er iemand een idee waar ik in de omgeving van Rotterdam 2 kratten Erdinger kan kopen, en waar ik evt. ook de Erdingerglazen kan kopen of bestellen.

Alvast hartelijk dank,

Marja

• Ruud Gons

Ik geloof dat Mitra dit merk standaard voert, welicht in het dichstbijzijnde filiaal of (Dat zit geloof ik ook in Rotterdam) De man van het drank.

• Ab vd Meeren

Volgens mij ook te koop bij de LIDL?

• Ruud Gons

Nope! Ik werk in een Lidl DC daar hebben we zekergeen Erdinger we hebben wel Veltins.

• cocquyt willy

beste,

het bier erdinger bestaat in bleek en donker en voor zover ik weet wordt het enkel in duitsland gedronken.

Ik zelf drink het in de Eifelstreek, het is een goed kwaliteitsbier en wordt in mooie grote glazen geschonken.

Ik denk niet dat het in Nederland verkocht wordt, het Belgische Hoegaerden kan je er dan wel in sommige cafés verkrijgen maar persoonlijk vind ik het duitse product beter van smaak.

Misschien ben je hiermee geholpen?

COCQUYT WILLY

GENT 9000

BELGIË.

• robert

bij een beetje slijterij kan je erdinger vinden wat de glazen betreft kun je zo bestellen op de site van www.erdinger.de zijn momenteel in de aanbieding voor 2 euro per stuk ik zelf koop het bier altijd in duitsland en de glazen ook woon maar 10 km van de duitse grens

gr robert

• CarceliaX@Gmail.com

Hallo,

Mijn drinkt al bijna 2 jr Erdinger Alkoholfrei en bevalt hem prima. We haalden ze altijd bij de Mita, zei het niet dat die er EFFE 10 euro bovenop gooien in een klap, ging van 99 cent naar 1,29 per stuk, vind het niet normaal eerlijk gezegd. De enigste alcoholvrije die te z….. is, wordt zo onbetaalbaar gemaakt voor de niet zo rijken in ons midden. Nu word je gestraft omdat je geen alcohol mag drinken. Weet iemand in de buurt van Haarlem waar ze nog wel betaalbaar zijn?

M vr gr.

Carla

• Simon Bloei

Hiep hoi, de prijs is weer naar 99 cent.

SimonB.

• macaroni

Alle mitra vestigingen hebben erdinger daarnaast zijn ook de glazen zo te bestellen mochten ze niet op de plank staan…

• Utrechtse Bert

Je zult het geloven of niet: Maar sinds deze week verkoopt de Hema Erdinger weissbier.