Amstel Bright

  • Rayb

    Na een jarenlange zoektocht om hier in Nederland aan Amstel Bright te komen heb ik nog steeds niks kunnen vinden.

    Het schijnt in Nederland gebrouwen te worden, maar volgens meerdere e-mails van Heineken is het niet mogelijk om dit bier te kopen, zij het een doos, zij het een pallet.

    Ongelovelijk!

    Zijn hier misschien kenners die de juiste importkanalen weten en zo aan dit bier kunnen komen, of misschien tips wat ik het beste kan doen?

    Groet,

    Raymond

  • Ruud Gons

    Helaas maar die vlieger gaat niet op omdat de brouwerij op de Antillen gesloten is ivm faillisament of iets dergelijks.

  • Joeri Braakman

    Ik heb vernomen dat Berts bierhuis in nieuwegein amstel bright op de lijst had staan.

    misschien zou je daar eens naar toe kunnen bellen.

    Groet,

    Joeri

  • sjeeson

    Hai Raymond,

    Ik ben vaker naar Aruba geweest om kite surf evenementen te organiseren en Amstel Bright is een van de hoodsponsoren.

    Daardoor ken ik de directeur en zou misschien wat dozen voor je naar NL kunnen laten verschepen maar dan moet het wel om een groter aantal gaan en niet een doosje.

    Laat me maar weten als je interesse hebt en dan kijk ik even wat de mogelijkheden zijn.

    Mvg Jason

  • Rayb

    Hallo en dank voor de reacties.

    @ Joerie, ik ga eens informeren.

    @ Jason, hartstikke mooi en leuk natuurlijk, maar helaas heb ik niet de capaciteiten om het een en ander als inkoopactie voor alle Bright liefhebbers te organiseren.

    Ik ken namelijk alleen de Amstel Bright Hyves, waar natuurlijk een hoop liefhebbers zitten, maar om daar iets voor te gaan regelen, dat gaat een beetje lastig worden met betalingen / ophalen etc.

    Ik zal eens informeren op de Hyves, of daar misschien wel iemand zit die dit zou kunnen regelen.

    Ik laat het hier wel weten.

    Dank alvast.

    Raymond

  • Rayb

    Ondertussen even wat navraag gedaan.

    Maar het hangt er erg veel van af wat het zou moeten kosten.

    Dus hoeveel dozen er minimaal afgenomen moeten worden en wat het gaat kosten per doos.

    En dan ook nog wat de verzendkosten zijn.

    Alvast bedankt.

    Raymond

  • Sanjay

    Hoi Jason,

    Ik las je bericht over dat je eventueel een grote lading Amstel Bright naar Nederland toe zou kunnen verschepen. Heb je inmiddels al een idee hoeveel dat per doos (24 stuks?) zou moeten kosten?

    Indien dit niet te duur is zou ik dit graag van je willen kopen ivm een Amstel Bright Party, hierbij denk ik om ongeveer een pallet :)

    MVG,

    Sanjay Mahabir

  • Rik

    Hello Raymond,

    If your looking to buy amstel bright i have a friend that has just imported me 15 boxes.

    It costs me 65 euros per box, how many would you be interested in? Please contact me on rikstarmotos@hotmail.com

    I look forward to your reply.

    Regards

    Rik

  • bob versteden

    Hoeveel dozen dan minimaal en wat is de prijs dan ?

    Mvg,

    B. Versteden

  • quirijn

    gewoon naar je plaatselijke slijterij gaa die kunnen het importeren maar dat is niet goedkoop. amstel bright komt uit de fabriek in curacao.