ben al een tijd Oettinger drinker, maar af en toe neem ik een
paar Veltins mee. Lidl heeft ze, ik geloof 75 cent per blik.
Appie Happie heeft ze ook nu zag ik.
Veltins: heerlijk biertje ook, beetje bitter. heerlijk!
Edje,
heerlijk bier! Als je Duits bier houdt….
Ik heb het al een paar jaar als huisbier. Heerlijk. Gek genoeg is het een van de weinige ‘normale’ merken bij de Lidl. Het is een a-merk bier uit het Sauerland.
Eerder had de Lidl als top bier Bitburger. Die is iets bekender en in mijn smaak iets minder bitter.
Proost
Nou dat denk ik niet, ik werk op een distributie centrum van Lidl en Veltins wordt naar elk filiaal uitgeleverd!
Er zijn meer distributie centra maar ik had begrepen dat elk filiaal door het hele land hetzelfde assortiment levert.
Voor een discounter heeft Lidl trouwens een mooi assortiment bieren!!!
Finkbrau: niet te haggelen!!!
Grafenwalder: best goed.
Grafenwalder weisse: best goed, erg lekker goed koud in het (warme) voorjaar.
Grafenwalder strongbeer: gewoon eentje is best lekker.
Perlenbacher: uitstekende pils, halve liters prima, kwart liters gaan te snel op!
Oetinger: ook uitstekende pils, goeie doordrinker!
Abday de Oudekerke: Aardig blondje maar ik ken veel betere maar qua prijs/smaak verhouding is deze prima.
Bij Dirk III hadden ze ooit een heerlijk Duits pils voor 52 cent de halve liter. Ik dronk dit pils omdat het een prima vervanger was voor Heineken. Helaas ging dat heerlijke pils eruit. Ik dus weer op zoek naar een ‘Heinekenpilsje’ voor een Amstelprijs. De zoektocht leverde niets op en ik bleef dus maar Heineken drinken; een heerlijk pils, maar voor mijn budget te duur. Totdat ik bij de Lidl Veltins tegenkwam. Een topper! En dat voor 69 ct de halve liter! Bij de Appie hebben ze ook Veltins ( 80 ct de halve liter). Veltins heeft bij mij Heineken verdrongen; ik vind Veltins lekkerder dan Heineken.Veltins is echt een topbier!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?