Amerikaans bier, waar kan ik bestellen?

  • DJ

    Ben groot fan van Amerikaanse Speciaal bieren (nee, geen Bud enzo)..

    Waar kan je in Nederland Amerikaans bier kopen?

    Ben specifiek op zoek naar

    -Samuel Adams bier

    -(Honey) Hefe Weizen

    Danku!

    DJ

  • ab vd meeren

    Beste DK,

    Ik weet niet waar je woont maar in IJmuiden kun je bier van verschillende amerikaanse brouwerijen kopen bij slijterij Zeewijk aan het Zeewijkplein.

    Informeer anders eens bij slijterijen bij jou inde buurt.

  • Cootje!

    Als ik me niet vergis worden de amerikaanse speciaalbieren in nederland over het algemeen geimporteerd door bier en co in amsterdam. www.bierenco.nl duddalfweg 7, amsterdam

  • martijn

    Kijk ook eens op www.bierenzo.nl…

    gr martein

  • DJ

    Bedankt voor de info. Helaas hebben al deze bedrijven geen relatief ‘normaal’ bier als een Samual Adams (Boston Lager bijv.).

    Moet iemand nog iets tegenkomen dan hoor ik het graag!

    (ben overigens ook op zoek naar een “Honey” Hefe Weizen. Honing Weizen bier klinkt gek, maar ik heb het een paar keer gedronken en de bij/na-smaak is echt TOP! Voorbeeld merk: Beehives, van een local brouwerij in Colorado)

  • martijn

    Ik weet toevallig dat bierenzo.nl dat bier wel voert. staat ie niet op de site?

    Gr martijn

  • Dick

    Ga eens naar de Mitra van Bergen in Eindhoven. Daar hebben ze diverse Amerikaanse merken en soorten. ook de Samual Adems Boston Lager.

  • dirk

    www.bier-winkel.com

  • Rjochoms

    Bij

    www.bier-winkel.com

    even een mailtje sturen en je krijgt een prijs. Heb al diverse keren dit heerlijke bier besteld. Drink het graag in de U.S. en nu staat ie heerlijk in de koelkast. perfect verpakt voor een redelijke prijs

  • Goedbier

    Ga eens naar brouwerij de Molen in Bodegraven, daar hebben ze een uitzonderlijke voorraad aan Amerikaanse bieren. Diverse van hoge kwaliteit.