wildemanbier

• susanne

Een vraagje een hele tijd terug jaartje of wat heb ik wildemannebier gedronken nu ben ik heftig op zoek hiernnaar maar kan het nergens meer vinden? Heeft iemand enig idee waar het vandaan kwam en of het nog ergens te koop is ??gr susanne

• erik

Ik ken Wildeman blond, dat kwam van Hertog Jan. En Oranjeboom brouwde ooit Wildemans bokbier, omdat ene meneer Wildemans toen 25 jaar in het biervak werkte :)

• susanne

Hoi Erik

dank je wel voor je reaktie hieruit begrijp ik dat het dan niet elke dag te koop is geweest jammer had er wel een kratje of wat van willen kopen :))

groetjes Susanne

• Cootje!

Vraag het eens bij café In de Wildeman

http://www.indewildeman.nl/

Kolksteeg 3

1012 PT Amsterdam

tel: 020-638 23 48

fax: 020-427 86 60

Geweldig proeflokaal trouwens! ik woon er niet in de buurt, maar als ik in de buurt ben kom ik er erg graag!

• susanne

Thx ja ik ken de kroeg …naamgenoot he lol dus nee maar helaas heb hun ook al gevraagd …maar bedankt in ieder geval

gr Susanne

• Mark van Bergen

Ik ken het bier maar al te goed! De Bosche Dubbel is de bijnaam. Met een geel etiket. Normaal hebben wij het ook bij ons in de winkel. Op dit moment is het op, maar we kunnen het wel weer bestellen! Zie www.mitravanbergen.nlsusanne schreef: