oettinger bier

• struiske

ben zeer onder de indruk geraakt bij een visclubje in het diepste zuiden deslands, die hadden een flinke voorraad ingeslagen, dacht toch maar eens proberen.. ondanks de 30 gr.

Wist niet wat ik hoorde dat dit liddl bier is.

Prima biertje gelijk de kip een voorraadje laten kopen!(tu)

• axel

De komende week 12/7 t/m 18/7-2010 2 kratten voor € 10,- bij de LIDL.

:)-D:)-D

• Paul

Oettinger heb ik pas vorige week ontdekt, nou niet helemaal want ik had ooit een Oettinger Weissen in Manilla gedronken :)-D:)-D.

De Oettinger Pils bevalt me goed, ik heb al heel wat verschillende pilseners gedronken. Dit is zeker geen slecht pilsje, een frisse smaak (mits goed gekoeld) met een fijne bittere afdronk.

Overigens vind ik het Abaye de Oudkerken van de Lidl ook een aangenamen verrassing!

• Theo Thuis

Oettinger bier bij lidl is niks je moet Oettinger export hebben.Ook goedkoop en prima biertje.Ik koop het bij Harmeling in Süderwick net over de grens bij Dinxperlo

• mark

hebben ze ook fustbier van oettinger

• Jever

Theo,

Je hebt gelijk, Export is lekkerder er zit ook meer alcohol in, maar de oettinger (normale) pils is ook best in te nemen.

Er zijn trouwens vele soorten oettinger, wie dicht bij de duitse grens woont of op vakantie naar de oosterburen gaat moet zeker eens kijken.

• Luuk

Had gisteravond een feestje tap gehuurd met duits biertje, vraag je is dit te drinken,de verhuurder zei kom de tap en fusten (30liter) maar halen zal ik je eerst een biertje laten proeven tsmaakte helemaal gewedig had nog nooit van oetinger gehoord,tijdens het feest tapte ik heineken glazen en had heineken viltjes liggen ,wat denk je iedereen dacht dat ik heineken tapte,er is flink gedronken ik bleef maar tappen en de volgende ochtend geen geen zwaar hoofd,een echte aanrader proost

• jeroen

Ik drink al enige tijd dit bier van de lidl,en ik moet eerlijk zeggen dat het beter is dan de duurdere hollandse topbieren.En als je daar ook nog eens minder voor betaald is dat mooi meegenomen. Gooi je trots opzij en probeer eens een paar flesjes. Het is de moeite waard.

• Bierproeven_met_Peter

Een uitstekende Pils.

• jan mulder

Een uitstekend pilsje voor relatief weinig geld ,ik ben verkocht