is er iemand die ervaring heeft met het oettinger bier wat bij de lidl te koop is, het is wel heel goedkoop maar of het smaakt?
Het zijn er zelfs nogal wat meer:
Ik heb de onderstaande 15 Oettinger bieren gedronken
OETTINGER ALKOHOLFREI
OETTINGER ALT
OETTINGER BOCK
OETTINGER DUNKLE HEFE WEIZEN
OETTINGER EXPORT
OETTINGER GOLD
OETTINGER KRISTAL-WEIZEN
OETTINGER LEIGHT
OETTINGER ORIGINAL
OETTINGER ORIGINAL HEFE
OETTINGER ORIGINAL. URTYP
OETTINGER PILS
OETTINGER RADLER
OETTINGER SCHWARZBIER
OETTINGER WINTERBIER
De namen zijn in hoofdletters omdat het is gekopieerd vanuit mijn homepage
http://www.pinkgron.nl (Onder mijn verzameling, duitsland en de “O” )
vrgr
Harry Pinkster
Bierverzamelaar
http://www.pinkgron.nl
Net ook een flesje Oettinger (is ook de naam van een Duitse autotuner…) gekocht voor 21 Eurocent. Flesje ziet er leuk uit en niet goedkoop. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel meer van die goedkope zogenaamde zwerversbiertjes heb gekocht en ze allemaal tegenvielen door vooral de lege zeg maar totaal geen nasmaak.
Na het openen van het flesje totaal geen ruek en deed me een beetje denken aan een malt biertje, maaaaaar tot mijn grote verbazing toch best een aardig biertje en met nasmaak. Nog rekening houdend dat hier 33 cl inzit ipv 30 mag je nog 10% van de prijsafhalen. :-)
Dit bier koop ik al jaren in Duitsland en het is een lekker pilsje.
Zeker vergeleken met het Nedelandse pils.
Eindelijk is het nu ook in Nederland te koop en voor een prijs die vergelijkbaar is met de Duitse prijzen.
Deze brouwerij is de grootste brouwerijgroep van Duitsland en omdat zij alleen leveren aan de eindgebruikers en niet aan de horeca en ook geen reclame maken in de media kunnen zij goedkoper leveren dan hun concurenten.
Hopelijk komen er ook andere soorten Oettinger bier hier op de markt.
Proost!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?