winter-kerstbieren

• frank

ben weer ff bij míjn “dealer”geweest en heb alvast wat winter/kerstbier aangeschaft o.a.st.feuillien cuvee de noel,gouden carolus kerstbier,delerium noel en gordon xmas ik laat nog wel weten hoe ze smaken.Heeft er nog iemand een tip over welk kerst/winter/eindejaarsbier ik absoluut een keer moet proeven…..?

• erik

Nog even niet. Ik was gisteren bij de makro en daar hebben ze nog steeds Grimbergen optimo bruno, die ik verder nooit ergens kan vinden bij de winkels waar ik kom. Ik zit er nu eentje te nippen, potverdrie, wat smaakt hij weet goed. Jammer dat ik maar 1 4-packje meenam.

Ben benieuwd hoe jouw bieren smaken!

• frank

gouden carolus aparte afdronk beetje dropachtig wel lekker,delerium noel errug lekker een zwaardere donkere van ong 10,5% rustig van genieten…gordon x-mas een lekkere donkere ale ook rustig van genieten de rest nog niet geproefd maar dat komt nog wel….het moet genieten blijven en niet zuipen…..trouwens de optimo bruno had ik ook nog staan van vorige winter dus als het goed is is die alleen maar beter van smaak geworden….

• Simon Bloei

Ik zag deze ook bij de Mitra in Hoorn

• Cootje!

probeer ook eens de wintervrund van gulpener, en als je 'm ergens kunt vinden de chouffe nice. Ik vind zelf trouwens de st/ feuillien cuvee de noel erg goed

• frank

de chouffe nice erg lekker inderdaad,de gulpener wintervrund heb ik vorig jaar gehad ook erg lekker maar die heb ik nog nergens in de winkel gezien maar ja moet volgende week voor mijn werk weer naar limburg ik moet dan ook naar gulpen dus zal daar ff rondneuzen.

• Stefan

Ja als je aan Hertog Jan Bockbier kunt komen, meteen kopen die is echt heerlijk heb vandaag via een maat van mij en krat Kulmbacher Monchshof bockbier uit duitsland, 20 halve liters ga er vanavond een proeven.

PS als dat maar bij 1 blijft????

• frank

kom wel ff helpe stefan

Stefan schreef:

>

> Ja als je aan Hertog Jan Bockbier kunt komen, meteen kopen

> die is echt heerlijk heb vandaag via een maat van mij en krat

> Kulmbacher Monchshof bockbier uit duitsland, 20 halve liters

> ga er vanavond een proeven.

>

>

> PS als dat maar bij 1 blijft????

• Erwin Donkers

Probeer eens te kijken op www.drsticker.nl die kunnen ook allerlei stickers voor je maken duzz..