Alleen voor Heineken liefhebbers

• Freddie

Welke Heineken vinden jullie het lekkerst ?

1) Heineken uit de bruine fles

2) Heineken uit de groene fles

3) Heineken uit de Beertender

4) Heineken uit het Tapvat

Zelf vindt ik de Beertender mits goed koud echt de beste. Het tapvat komt op de laatste plaats, het bier is te scherp en het schuim te slap

• Jeroen

Je bent de blikjes vegeten, de kleine en de halve liters:P

• Remi Crevere

de flessen voor de export niet te vergeten

(of bestaan die niet meer?)

• Freddie

Ja dat zijn die groene wegwerpflesjes van 25 cl.

• Freddie

Ja over die blikjes zat ik nog te twijfelen maar volgens mij weinig tot geen smaakverschil met een even koud bruin flesje, hoewel een blikje net iets frisser smaakt terwijl sommige een bliksmaak proeven..

• Remi Crevere

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze aparte brouwsels hebben voor diverse soorten verpakkingen.

Volgens mij is het puur veronderstelling dat het bier anders zou smaken.

het enige waarin het verschilt is de wijze van tot je nemen

drinken uit blik of fles is anders dan van de tap.

Wat wel voor een verschil kan zorgen is volgens mij de temperatuur

een tap staat altijd op 5 graden celcius

blikken en flessen staan eigenlijk altijd een graad of 3 kouder.

En hoe kouder het bier hoe vlakker de smaak

• jeroen

Na 2 weken Spanje en verschillende Heineken geproefd te hebben(tap,groene fles,blik),dronk ik net bij thuiskomst een pils uit de Bruine fles.ahhhhhhhh!!

Ben ervan overtuigd dat deze anders smaakt ,veel lekkerder, voller van smaak.!!!!

ik neem er nog 1 proost

Jeroen

• F.Heineken

Gelukkig eindelijk iemand die ook het overduidelijke smaakverschil proeft. Uit de bruine fles/blik smaakt het inderdaad een stuk voller. Niet voor niets laat Heineken het bier voor de export naar Amerika in blik eerst blootstellen aan licht voordat het het blik ingaat. Hierdoor krijg je hetzelfde resultaat dan de groene exportflesjes waar het bier wordt blootgesteld aan licht met het smaakverschil als resultaat.

• frank

zijn er echt heinekenliefhebbers?????