Oranjeboom Bier in Nieuwzeeland.

• Willem

N.a.v. het stukje van prikker Ronny ben ik navraag gaan doen over Oranjeboom Bier in Nieuwzeeland. Voor de liefhebbers en vijanden van Oranjeboom Bier heb ik een topic geopend op de nieuwzeeland.startpagina.nl Heel interessant wat daaruit voort kwam lees zelf maar en Petracs, onze wereldreizigster, had het zelfs in Nepal gezien. Jammer dat het geen Nederlands merk meer is.

• erik

In Nepal heb ik het nog nooit gezien eerlijk gezegd, zal nu de rest van het topic eens gaan lezen.

• erik

maar na wat rondneuzen op internet zie ik allemaal verhalen uit 2006 met volop Oranjeboom. Was ik kennelijk net te vroeg om dat mee te maken.

• Stijn

Beste Willem

Via google alert kwam ik je posting tegen. Mijn club verkoopt Oranjeboom en behartigt de belangen van Oranjeboom bij buitenlandse brouwers die Oranjeboom in eigen beheer zelf produceren.

Voor de duidelijkheid de merkrechten van Oranjeboom zijn in het bezit van UDB uit Breda. UDB levert Oranjeboom produkten aan circa 40 landen in de wereld. Daarnaast zijn er brouwers in China, Engeland, Nepal en Nieuw Zeeland die onder licentie Oranjeboom produceren.

Stijn Deelen

United Dutch Breweries

Breda