Geen Amstel bier meer in Thailand.

• Willem

Weet een van jullie misschien waar het Amstel bier is gebleven in Thailand? In 2000 was ik daar en werd Amstel geintroduceerd met hele pagina grote advertenties in de kranten aldaar en met vele reclames op radio en tv en plotseling is het nergens meer te krijgen, ja misschien nog wat import ergens. Er loopt over dit onderwerp namelijk een topic op de Pattaya startpagina. Heineken is daar wel prominent aanwezig ik geloof zelfs als de nummer 1 in Thailand, het wordt er onder licentie gebrouwen. Maar Amstel is finito, het lijkt wel of Hans Klok langs geweest is.

• Rob

Geen flauw idee ik weet wel dat het gewone Amstel in Amerika is geflopt doot een belachelijke reclame campagna over Amsterdam

• erik

Ze brouwen er Singha en importeren oa. Tuborg. Wat moeten die Thais dan nog met Amstel??

• Willem

Die Thaien zijn gek op Heineken, bijna elk cafe of restaurant verkoopt wel Heineken. En in Thailand is het zo als je een biertje besteld in de kroeg vragen ze wat voor merk, ze hebben diverse grote en kleine merken waaruit je kan kiezen en Heineken is een van de meest gedronken bieren daar en helaas voor Amstel einde verhaal. Ook zie je veel Thaien in Heineken shirts rondlopen.

• erik

Ook zie je veel Thaien in Heineken shirts rondlopen.

Obelix zou zeggen: Rare jongens, die Thai…….

Toen ik er was (lang geleden) was Heineken er ook al volop, net als die andere merken die ik noemde. Soms ook San Miquel, smaakte me ook goed (maar bij 40 graden is bier al snel erg lekker………)

• Job Kroon

Grappig: op de (eigenlijk een) site van Heineken wordt Thailand met name genoemd als land waar Amstel verkrijgbaar zou zijn:

Amstel Bier is tegenwoordig verkrijgbaar in meer dan 70 landen over de hele wereld, van Kazakstan tot Zuid-Afrika en van de V.S. tot Thailand.

Kijk zelf maar:

http://www.heinekenbrouwerijen.nl/ws/nav_brands/amstel/sw/hbs_brandpage_amstel.swf

• Willem

Dat klopt dus niet, kijk maar naar de discussie hierover van Thailandgangers op de Pattaya.startpagina.nl

• Job Kroon

Er staan wel erg veel hyperlinks op die pagina! Kun je de link naar deze discussie misschien even plaatsen? BVD!

• Willem

Zoek even op het onderwerp Bier van 24.07.07.

• erik

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1551&i=72335&t=72335