Super Heineken aanbieding

• Freddie

Bij Bas van der Heijden zag ik 24 blikken heineken bier voor slechts 10 Euro !

Dus ik dacht ik neem er een paar mee en wat blijkt zijn het halve literblikken !! Dit is volgens mij de beste Heienken aanbieding diei k ooit heb gezien.

• Tristan

Niet duur voor een beetje slootwater.

• Willem

Slootwater is goedkoper maar ook ik vind Heineken niet lekker, veel te bitter. Ik denk trouwens dat de meeste mensen alleen maar naar de naam kijken.

• Tristan

Kan best kloppen dat mensen alleen naar de naam kijken.. Bitter vind ik overigens best lekker.

• Freddie

Echt niet alleen de naam want anders had ik als Rotterdammmer ook Oranjeboom bier gedronken, maar dat vindt ik helaas echt niet te zuipen. Heineken is overigens ook in Rotterdam gebrouwen.

• Willem

Heineken wordt evenals Oranjeboom niet meer in Rotterdam gebrouwen. Ik geloof Heineken alleen nog in Zoeterwoude, Amsterdam en Den Bosch. Oranjeboom komt nu alleen nog uit Belgie, het is bijna niet meer te koop, ik geloof alleen de export-variant nog bij Bas/Dirk/Digros. En natuurlijk bij de bier speciaalzaken. Inderdaad werd Oranjeboom veel gedronken in Rotterdam, en dan vooral in Rotterdam-Zuid, we hebben nog steeds de Oranjeboomstraat naar hen genoemd.

• Freddie

Maar gelukkig hebben we nog Pelgrim bier in Rotterdam.

• Tristan

Tja, 't blijft natuurlijk ook een kwestie van smaak.

Had gister een Christoffel blond, erg bitter! Maar ook erg lekker.

• Renno

Heineken wordt niet meer in Amsterdam gebrouwen. Er is daar alleen nog een museum.