swinckels bier

• frank

he vrienden heb gisteren voor het eerst het nieuwe bier van bavaria geproefd swinckels dit is dus echt lekker ijskoud uit de koeling 5,5% echt lekker voor op het terras ik heb het uit de fles gedronken maar er is ook een speciaal glas bij ( voor de verzameling) dit is echt de winnaar op dommelsch ice ,corona,sol enz.enz. in mijn smaakbeleving

• erik

Ik proefde gisteren voor het eerst Kasteel rouge. Nou ben ik geen fan van Kriek bier maar dit is wel een andere categorie. Kersensap met 8% , heerlijk vol. Ik word geen kriek-drinker maar………. mooi brouwsel!

• WillemT.

Swinckels is toch de eigenaar van Bavaria? Wil die zeker Heineken achterna met de naamgeving. Ik zie me nog geen Swinckels vragen. Dat klinkt toch niet.

• erik

Misschien op de golfclub of zo? Klinkt wel eng, ruitjesbroek aan, foute schoenen en dan aan een Schinckels nippen :):)

• Job Kroon

De familie die eigenaar is van Bavaria heet Swinkels (zonder ‘c’).

Met ‘c’ is natuurlijk wel wat stijlvoller ……

'Swinkels' wordt al langer als exportmerk gebruikt:

http://www.bieretiketten.nl/bavaria/bavaria——–038-00.php

http://www.bieretiketten.nl/bavaria/bavaria——–039-00.php

Ben trouwens erg benieuwd naar Swinckels!

• frank

er is weer een nieuwe generatie swinkels aktief in het bedrijf bavaria,en zoals vaker dan krijgen die een eigen etiket,bier,speciale fles enz.(dit was het geval met toen moreeke op de markt kwam,genoemd naar een van de voorouders,en het laatste vernieuwde etiket.)Het swinckels bier wordt in de horeca gepromoot als het enige echt verse bier en moet dan ook gekoeld geleverd en geserveerd worden volgens de ober ging het wat smaak betreft erg sterk achteruit als het buiten de koeling bewaard wordt…..wat hier van waar is weet ik ook niet ik ben genijgt het af te doen als een leuk verkoopverhaaltje…

• Mike

ik zuip echt verschrikkelijk veel bier maar deze is echt SUPER! mijn aanbeveling jazeker beetje a la SOL bier corona, fantastisch!