bier en borrels

• frank

Heren,vanuit de oudheid is het bij veel mensen al een gewoonte om bij bier een borreltje te drinken bv. een jonge en een pilsje of wat moderner een flesje flugel op zijn kop in amsterdammertje zodat je smerig smakend rose bier krijgt!Wat is jullie ervaring hiermee en wat zijn combinaties die echt niet kunnen bv.sambuca en bier in 1 glas……ben benieuwd……

• Tristan

Ik vind dat je helemaal niets toe moet voegen aan je bier!

• Remi Crevere

Heb eens in Griekenland een tapbiertje gedronken maar daarin een gezonken borrelglas met creme d'mint.

Het glas moest in 1 keer leeg en gaf een ijskoud gevoel in je maag

was wel verfrissend maar geen doordrink biertje

• Tristan

Dat lijkt me een aparte combinatie, wel leuk om een keer te proberen natuurlijk.

• frank

tristan je hebt gelijk in je bier moet je niks ingooien(zoals veel mensen ook grenadine in een lekkere trappist gooien bah bah)maar ja waar het mij omging was wat mensen zoal aan borrels in of bij hun bier drinken zoiets als wat remi beschrijft niet mijn smaak maar toch leuk om te weten.Ik heb zelf laatst in de kroeg een z.g appeltaartje op, een borrel met o.a.apfelkorn,liqeur 43,slagroom erop en een beetje kaneelpoeder is net een stuk appeltaart bij je pilsje aparte combinatie maar wel erg lekker(vooral de volgende morgen….)

• Tristan

Het is inderdaad leuk om te weten wat andere mensen zoal er in/er bij drinken.

Dat appeltaartje klinkt anders wel erg lekker! De volgende morgen is wel vaker vervelend :-)

• frank

drie glazen water en 2 asperientjes voor het slapen doet wonderen voor die volgende morgen