Hebben jullie de goedkope bieren test gezien bij de Vara?
Ze hadden er 1 merk tussen gedaan (Heineken) en die kwam als 8ste uit de test.
Het filmpje duurt 5.34 min.: http://omroep.vara.nl/Kassa_3.1823.0.html
Alles blijft een kwestie van smaak, en laten we eerlijk zijn ik zou blij zijn als ik een halve literblik van een willekeurig zwerversbiermerk wat bij kassa is getest net zo lekker zou vinden als een Heineken of Amstel, maar helaas deze bieren missen de volle smaak en vooral de nasmaak van deze laatste merken en trouwens ook de historie en het gevoel, behalve als ze ijs en ijs koud zijn want dan smaakt bijna elk 'bier" hetzelfde. Ik heb altijd het gevoel dat voor sommige het niet uitmaakt hoe het bier smaakt als er maar pils op het blik staat en 5% alcohol en als het maar goedkoop is. Of zie ik het helemaal verkeerd ?
Nou ik zal best wel zo'n testje willen doen en wed om een kratje of vaatje Heineken :-)) dat ik Heineken eruit haal door laat ik het zeggen zijn volle smaak.
Ik heb het dan wel over de blikjes en bruine flesjes, want die groene Heineken Export flesjes smaken totaal anders; veel lichter en ietsje scherper en minder vol en niet zo bitter.
Ik heb al een paar keer aan van die z.g. blinde proeverijen mee gedaan en moet zeggen dat ik elke keer weer verrast ben over hoe je er wat smaak betreft langs kunt zitten als je blind proeft.Ik heb al een paar keer meegemaakt dat de mensen met de grootste mond die zeggen dat ze hun favoriete biertje er zo uithalen(of het nou heineken,bavaria,grolsch enz. is)bij het blind proeven echt zwaar voor schut gaan omdat ze hun favoriete biertje bestempelenals het smerigste biertje van de proeverij……
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?