zoektocht naar lekker bier

• frank

liefhebbers ik ga me eigen morgen weer een keer uitleven bij bieren en pintelieren(de bierspeciaalzaak van eindhoven e.o.)Wat is nou echt een apart lekker biertje wat ik volgens jullie een keer moet proberen(dus niet een gewone leffe dubbel,hoegaerde grand cru,McChouffe lekkere bieren maar intussen een vaste waarde in mijn assortiment) bvd frank

• Tristan

Je kan het natuurlijk ook in de winkel vragen, zij zullen vast wel wat lekkers weten!

• frank

ga ik ook doen maar ik heb liever advies van de echte deskundigen……

• www.bier-tent.nl

Misschien zijn dit wat biertjes die bij jou in de smaak zullen vallen

Liefmans - Goudenband

Youngs - Double Choclat

Aventinus

Pikantus

Drie Fonteinen Gueuze

En anders kijk gerust eens bij mijn bierproefbevinden op mijn site. Het zijn natuurlijk wel persoonlijke proefbevindingen

• frank

he bier-tent, heb je advies rijtje aangeschaft ga vanavond samen met een goede vriend proeven laat wel iets weten of we jou smaak kunnen waarderen….

• John

loop gewoon eens naar een goede slijter en vraag naar kasteelbier van zo'n

5 jaar oud, bv nu bij de Mitra verkrijgbaar.

Puur genieten,

• Tristan

Ik heb 'm gezien ja John, is die lekker?

Wilde 'm eigenlijk wel kopen maarja wat moet je met 3 flessen als je het bijv. niet zou lusten…

• Cootje!

Dat is inderdaad een goed idee! ik heb eens in Tilburg Kasteel donker op die 16 jaar oud was, aparte ervaring, maar wel lekker! Heb zelf ook nog een aantal bieren in de kruipruimte staan, kunnen ze mooi rijpen!

• erik

http://www.keizerkarel.be/#initialize

Deze vind ik er bijzonder. Ik weet dat cafe Belgie in utrecht hem schenkt, verder kom ik het nooit tegen.

• frank

Heb weer getest vond alles weer goed tot heel goed smaken behalve de geuze deze vond ik te zuur van geur en smaak niet echt mijn stijl.Het kasteelbier is mij zeer goed bekend maar is die oudere nu echt veel anders van smaak????De keizer karel is mij ook goed bekend zeker nadat ik een keer aan het beroemde keizer karel voetbaltoernooi in gent heb meegedaan met voetballen hebben we niet gewonnen maar met het proeven zijn we in de bovenste regionen geeindigt…..