Bier van de Lidl

• freddie

Jawel hoor :-) Ook hier hebben we een liedel, met erg goedkoop brood en broodjes en sinas. Verder doet me het denken aan het oude Oostblok: gevoelloos en smaakloos en op de meeste produkten staat 'gemaakt voor de Lidl" ipv dat er gewoon staat waar het wordt gemaakt. Ze hebben best wel goede produkten maar dan moet ik voor de Heineken, Becel, Nederlandse kaas en Nederlandse melk etc etc alsnog naar een andere veel gezelligere winkel.

• cees

net pas dit blik geopend……..wat een drama…………..eerste glas niet eens half op, gauw weer een Jupiler !!!!!!!!!!!!!!!!!

grtz cees

• WillemT.

Ik denk dat de Hollandse smaak toch anders is dan de Duitse want in de Duitse biertests komt die Grafenwalder elke keer uitstekend naar voren en bijv. Heineken slecht. Google maar eens op biertest en dan zie je een aantal van die tests, trouwens de meeste komen uit Duitsland, een echt bierland. Trouwens de Duitse koffie smaakt ook anders dan de onze. Maar ja als je in Nederland zegt ik vind Heineken slecht wordt je aangekeken ofdat je gek bent.

• cees

klopt. voordat ik mijn eigen Jupi nam eerst een Heineken genomen, nou beter dan die Grafenwilder, maar geen succes……….

grtz cees