Miller Genuine Draft

• Ernst-Jan van Leeuwen

Beste Sebastian,

Ik heb reeds een E-mail gestuurd naar Miller-Coors fabriek in de VS hoe enorm ik te spreken ben over MGD.

Standaard elke vrijdagavond 4 MGD's om de werkweek mee af te sluiten; heerlijk.

Bij ons in de stad staat de MGD gelukkig bij de slijter in het schap en anders in Oldenzaal weet ik nog een adresje.

Vooral koud gedronken spaakt het heerlijk en probeer ik er zo lang mogelijk van te genieten.

Keep up the good work!!!!!!

Of zoals ik in de VS ooit op een reclameposter zag: Twist and shout! Miller

Met vriendelijke groet,

Ernst-Jan van Leeuwen

Zwolle

• ep rood

Hallo waar kan ik Miller kopen ik wil 20 dozen van 24 flessen .

vrgr Ep

• S. Bloei

Je kunt hem bij de Mitra bestellen in de buurt waar je woont.

• Johan

Beste bierliefhebbers,

Wie kan mij vertellen waar ik Miller bier kan kopen in Limburg.

Ik ben in afwachting van alle vergunningen om een cafe te mogen starten in Geleen.

Deze zaak wil ik inrichten met veel Amerikaanse accenten en daar o.a. ook mijn drankaanbod op afstemmen.

Budweiser is geen probleem (Corona/Desperado = Mexicaans/Amerikaans ook niet) maar zoek nog de mogelijkheid om

Miller en Coors maar ook misschien andere Amerikaanse merken te kopen.

Wie kan mij helpen?

Groetjes

Jo

• pinkgron

Als je echte Amerikaanse bieren wilt schenken en niet alleen de standaard pilseners dan moet

je eens contact opnemen met bier&co. Zij importeren de betere Amerikaanse bieren zoals Flying Dog,

Anchor en Saranac.

Vriendelijke groet

Harry Pinkster

Bierverzamelaar zelf gedronken bieren

http://www.pinkgron.nl

• joel mantel

Goedemorgen,

Ik ben veel in amerika geweest en regelmatig Miller gedronken,echt een super biertje,ik zou graag weten waar in nederland ik dit kan kopen…

Groet Joël

• Joeri

Sinds vorige week ook bij ons verkrijgbaar!

www.speciaalbierpakket.nl

• A.van Beusekom

Ik zou het eens roberen on Enschede bij de Grolsch Bierbrouwerij. Hier wordt n.l. het Miller bier voor Ierland gebrouwen en afgevuld. Grolsch is n.l. eigendom van SAB Miller.Wie weet kan je het daar bestellen. Succes.

• Ernst-Jan van Leeuwen

Heb zojuist gehoord bij Grolsch Enschede (onderdeel SAB Miller) dat de AH XL vestigingen de MGD in het assortiment heb. 7,99 voor een sixpacks.