Miller Genuine Draft

• Sebastian Hamers

Geachte Bierdrinkers,

Ik ben blij om u te melden dat Miller Genuine Draft in Nederland te bemachtigen is. Alleen wil ik weten van de bierdrinkers in Nederland, wat vinden jullie van Miller?

Als je het hebt geproefd mail mij jou reactie en ontvang van mij een Miller T-shirt! Je kunt mij ook mailen als je Miller nog niet geproefd hebt, zet er dan bij waarom je het nog niet hebt gehad!

Met vriendelijke groeten,

Sebastian Hamers

Miller Nederland

• Remi Crevere

Waar is Miller te krijgen dan?

Ik ben het nog niet tegen gekomen

Vertel mij waar ik het kan kopen in de regio Voorne-Putten dan proef ik graag je biertje

en wil ik ook graag een t-shirt

bij voorkeur XXL

Groeten

• Tristan

Ik ben ook erg benieuwd waar het te krijgen is..?

• Job Kroon

Een jaar of 2 - 3 geleden brouwde Grolsch Miller (MGD) in licentie. Het sloeg volgens mij niet zo aan. Wordt dacht ik tegenwoordig voor Europa in Italië gemaakt.

Uiteraard heb ik het geproefd (de Grolsch editie), maar ook in de VS.

Persoonlijke mening: geen onaardig pilsje, niets meer of minder.

• Peter Groeneveld

Ik heb Miller leren kennen toen ik als militair in Duitsland was gestationeerd en regelmatig naar Bremerhaven ging om op de US basis boodschappen te doen. Een aantal aspecten deden mij hier in Nederland laten zoeken naar deze biersoort. De kleur, de twistoff dop, de grote bakken met ijsklontjes gaven mij nu net dat stukje extra plezier als ik het ook weer tegenkwam op b.v. de Harleydag in Delfzijl. Ik heb nog steeds dat emmertje, wat je erbij kreeg als je er een paar tegelijk kocht. Voor mij maakte het gewoon de dag compleet! Ik kan het alleen nergens vinden hier?!

De zomer komt eraan ik heb inmiddels een bearchair in de tuin, nu nog een emmertje Miller!

Ik hoop op een positieve reactie en o ja, ik woon nu in Assen

Hartelijke groet,

Peter

• millerboy

Allemaal heel lekker en goed maar ondertussen weet ik nog steeds niet waar ik het kan kopen :(. Kan iemand mij een adres bezorgen in de regio Eindhoven Breda Valkenswaard of Maastricht.

Met dorstige groeten

• Simon Bloei

Je kunt de Miller vinden bij de Mitra slijterij bij jou in de omgeving, of anders even vragen of hij een doos voor je wilt bestellen. Ik zag hem in ieder geval staan bij de Mitra in Hoorn.

M. vr. gr. SimonB.

• Henk Dekker

hallo

ik heb miller voor het eerst in amerika op.. en toen was ik er al gelijk verliefd op.

het heeft een frisse smaak en niet een vervelende na smaak die je vaak bij andere bier soorten krijgt

maar ik vraag me af in welke winkels is het te verkrijgen want ik ben het nog niet tegen gekomen.

met vriendelijke groet

Henk Dekker

te Rotterdam

• Simon

Ik wil het best een keer proberen als het hier (Nijmegen e.o.) te koop is en ik een T-shirt krijg ;-)

Waar is het te koop ?

• Peter

ik heb MGD in de VS ook vaak gedronken, heerlijk. Ook in Turkije is het volop verkrijgbaar. Als het in NL iets makkerlijker te verkrijgen was zou het ook vaker in mijn koelkast liggen ;-)