Heineken duurste bier ?!

• Remi Crevere

Toch niet normaal meer?

Kratje heineken 10,49 euro nog duurder dan echt bier Hertog jan!

Zijn ze gek geworden daar bij heineken

Ik roep op tot een boycot van heineken!

Want als ze heineken gaan volgen is bier straks niet meer te betalen!

• Freddie

Bij de C1000 deze week slechts 6,99 pleuro dus even kratje of 4 inslaan. ennne je hoeft geen Heineken te drinken hoor neem je toch lekker Hertog Jan

• Remi Crevere

Natuurlijk drink ik dan wat anders!

wat dacht je dan!

En meestal kijk ik op www.bierindereclame.nl waar er welk bier in de reclame is.

werkt prima hoor.

Maar bij “min” C1000 stond er toch echt 10.49 per krat

• Job Kroon

Volgens mij kloppen de berekeningen op www.bierindereclame.nl niet erg:

een kratje Bavaria van € 4,39 voor € 2,99 zou bij AH 32% korting opleveren,

een kratje Brand dat normaal een euro duurder zou zijn en nu ook voor € 2,99 over de toonbank gaat bij Dirk III zou een besparing van slechts 26% opleveren!

• Remi Crevere

Naar de % kijk ik ook eigenlijk niet, kijk gewoon welk bier waar het voordeligst is en daar haal ik dan een kratje of 2 a 3

• Freddie

Zo de 4 kratjes Heineken zijn binnen. Maar ook al was Heineken niet in de reclame dan had ik ze toch ook gekocht, want er gaat niets boven een echte Heineken afgewisseld met een Amstel en een witbiertje of Grolsch Beugeltje !

• Elwin

en wat een krat Westvleteren 12 of Chimay Blue kost tegenwoordig!

:-)

• de dodo

niet te vergelijken natuurlijk. maar ik heb net 3 kratten( bakken in belgie) orval van 1.5 jaar oud gekocht voor 105 euro. incl. statiegeld.

kost iets meer dan heineken.. maar is zeker niet duur.

• Cootje!

zo mag ik het horen! dat geleuter over heineken, amstel, grolsch enz. geef mij maar echt een lekker biertje!

• de dodo

precies cootje. snap ook niet dat mensen zo blij kunnen zijn met n merk dat zo erg zn best doet om n zo neutraal mogelijke smaak aan bier te geven.