Bier van de Aldi en Lidl

• freddie

Een paar jaar geleden verkocht de Aldi nog Tuborg Bier in halve liters wat best wel lekker was, maar sindsdien is het bier bij zowel de Aldi of de Lidl niet echt om te zuipen helaas.

• Quinten

Bij de lidl hebben ze tegenwoordig veltins, toch wel een groot merk in duitsland

• ab vd meeren

Verkrijgbaar bij Aldi in blik van 50cl Schultenbrau voor 35 cent.

Best te drinken en volgens de info op het blik gebrouwen bij H-west(volgens mij gebrouwen bij Bavaria?)

Ik zou zeggen probeer het eens!

• Freddie

Ja die heb ik al eens gehad maar eerlijk gezegd proef je die prijs er gewoon vanaf en geen lekkere nasmaak. Dan leg ik er liever 20 cent bij voor een half liter blik Amstel. Miischien dat ik die Veltins eens probeer

• Jeroen

Ja inderdaad het is maar waarvoor je het gebruikt. Kijk als je lekker voor de tv zit heb ik liever een Bav'je of een Heineken in me hand. Maar op een zuipfeest proef je het na wat biertje toch niet meer of het Amstel of Aldi is:P

• Remi Crevere

alleen als tie ijs en ijskoud is :)

maar mijn 1e, 2e of 3e keus zal het niet worden.

• Tristan

Grafenwalder van de Lidl is best te drinken hoor(als je goedkoop bier wilt)

Tja.. het is geen Hertog Jan natuurlijk.

• gerrit

wat dachten jullie van “Export Bier”… bruine blikken 0.33 cl en 0,50 cl, verkrijgbaar in elke supermarkt. prijs 0,33 cent voor een halve liter bij de Dekamarkt. Prima biertje!! En volgens mij gebrouwen bij…jawel..bavaria! Let wel op, het kost niet overal 0.33 cent. sommige rekenen 0.50 cent.

doe er je voordeel mee, het kost al genoeg! Misschien nog een tip…kijk ook eens bij www.goedkoopbier.nl voor alle A-merken

groet van gerrit

• gerrit

goedkoopbier.nl

• Joke

Aldi bier brouwers is prima te drinken 19 cent per fles .4.56 per krat

Wij hebben er veel liefhebbers voor.