PD of Beertender

• Jeroen

Hallo allemaal.

Ik zit te denken om een PD of een Beertender aan te schaffen, maar ik wil eigenlijk weten welk apparaat nou het beste is?

Zou iemand mij dat kunnen vertellen? Alvast bedankt!

• Cootje!

Ik weet niet welke het best is, maar het lijkt me ook wel van belang welke bieren je er op kunt krijgen en wat jouw voorkeur is. Ik zou persoonlijk de PD nemen omdat ik hertog jan van de aangeboden pilsners het lekkerst vind.

• Jeroen

Nou ik drink thuis bavaria maar heiniken vind ik ook erg lekker.

Maar qua product thuistap moet er toch een beter zijn

Met lange houdbaarheids datum

Als ik zo rond kijk op het forum zie ik veel klachten over de PD die niet goed sluit of teveel lawaai maakt

• freddie

Heb zelf een Beertender toen deze net uit was. Ik vindt de BT mooier dan de PD hoewel ik liever Philips op de BT had zien staan. Volgens mijn is een vaatje ook makkelijker te verwisselen in een BT. Voordeel van de PD zijn de grotere vaatjes want 4 Liter is toch te snel op:-) Ben benieuwd naar de smaak van Hertog Jan, zelf drink ik Heineken en af en toe Weckse Witte op de BT.

• joske

Ik zelf heb gekozen voor de pd alleen al om het feit dat je 2 liter meer bier hebt,en die zes zijn al snel op.Maar heb nu al spijt ,mischien was de Wunderbaar interresanter geweest.

• harry pinkster

Ik heb de PD en ben enorm tevreden

Goede bieren beschikbaar (voor mij absoluut een must, dus geen H**neken)

en mooi om te zien. Meestal Hertog Jan op de tap.

gr

harry pinkster

bierverzamelaar

http://www.pinkgron.nl

• Jeroen

Tja ik denk dat op dit moment de pd me voorkeur geniet grotere vaatjes en meer assortiment. Waar kosten die vaartjes eigenlijk zo achterlijk duur! Die kunnen veel goedkoper denk ik.harry pinkster schreef:

• freddie

De Heineken en Amstel Biertender vaatjes zijn van 9 naar 8 Euro in prijs gezakt, en zou slim zijn als deze op 6 euro zouden uitkomen want dan zullen ze veel vaker worden gekocht en koop je ipv een krat dus 2 vaatjes. Overigens moeten die thuistaps wel veel minder stroom vreten natuurlijk en minder lawaai maken…