Jupiler

• joske

Weet iemand het adres van Jupiler brouwerij,het adres van Inbev heb ik of is dat het

gewoon.

Ik weet wel de brouwerij te liggen,kom er wel eens langs als ik naar Luik ga,maar geen adres om een briefje te sturen.

Gruss Joske

• Job Kroon

Brasserie Jupiler

Avenue Prévers

B-4020 JUPILLE

• joske

Job bedankt,ik kon het niet vinden.

• cees

wat een geweldig biertje……..

na het zien van de belgische komedie FC De Kampioenen, waarin Xavier stevast zijn JUPILER een dagschotel noemt, ben ik helemaal leip van dit bier………..

Heerlijk,

PROOST,

grtz, Cees

• PAAS

Heerlen 21-01-2010.

Geachte heer / mevrouw,

Het is weer zover Carnaval 2010. CV De Postbuulen van Heerlen.

Gaan ook dit jaar weer mee met de carnavals optocht, in heerlen en heerlerheide.

Zaterdag 6-02-2010 zal onze nieuwe prins uitgeroepen worden.

De vele activiteiten die door onze vereniging worden georganiseerd zouden niet mogelijk zijn zonder een of andere vorm van sponsoring.

Wij realiseren ons terdege dat bedrijven in de omgeving voor veel activiteiten worden benaderd. Toch is het elke keer weer een uitdaging om de begroting rond te krijgen, meestal kunnen wij deze voor de helft sluitend krijgen door eigen sponsoracties en ondersteuning door eigen leden. Voor de andere helft zijn wij afhankelijk van bedrijven.

Bent u bereidt dit financieel te ondersteunen in vorm van donatie of voor het leveren van relatie geschenken en andere dingen die wij uit kunnen gooien met de optochten.

Voor het optocht publiek een warm hart toe te dragen.

Bij voorbaat dank..

En met vriendelijke carnavals groeten

CV De Postbuulen

Sven Paas

Egelantierstraat 5

6413 SG Heerlen

G.S.M 06-34491449