Bierflessen verzameling

• M. van Iterson

Meer dan 400 bier flessen, aangeboden. Enkele unieke exemplare deense van ca. 30 jaar oud. Veelal duitse, belgische en nederlandse.

• Peter

das toch niet lekker mee, 30 jaar oud….

• johanv.

Misschien goed voor het museum

groetjes:Johanv.

• Patrick Kroon.

Beste meneer of mevrouw M van Iterson,

Ik heb uw advertentie gezien en heb wel intrese in de bierflessen verzameling, ik kom uit Waalwijk en u?. Ik heb hellaas geen auto om de bierflessen op te kunnen halen, ik ben namelijk een jongen met een beperking en ik kan hooguit 20 euro geven voor de bierflessen. Hopelijk krijg ik zo spoedig mogelijk antwoord terug, trouwens ik ben bezig met een boek aan het schrijven over bier. En als ik de bierflessen heb ontvangen komt u ook in mijn bierboek voor en krijgt er 1 exemplaar van.

Met vriendelijke groeten van

Patrick Kroon.

M. van Iterson schreef:

>

> Meer dan 400 bier flessen, aangeboden. Enkele unieke

> exemplare deense van ca. 30 jaar oud. Veelal duitse,

> belgische en nederlandse.

• Patrick Kroon.

Hallo Meneer of mevrouw M.van Iterson,

Ik ben een jongen met een beperking en heb wel intrese in de bierflessen verzameling, ik kom uit Waalwijk dus ik kan moeilijk de bierflessen ophalen, en hoeveel kost het allemaal? stuur een e-mailtje naar dit adres; Conchita940@hotmail.com

ik ben ook bezig met een boek aan het schrijven over bier, dus deze bierflessen komen goed van pas. Hopelijk krijg ik zo spoedig mogelijk bericht terug.

Met vriendelijke groeten van

Patrick Kroon.

Ps; ik heb er ongeveer 20 euro voor over.