Dan zal ik me vergist hebben. Het is helemaal niet mijn bier, alleen mijn vrouw drinkt het wel eens, dus ik zal minder goed hebben opgelet.
Om in te gaan op de reacties. En ik gooi meteen de knuppel in het hoenderhok. Waarom niet Grolschweizen met een ietsiepietsie siroop naar keuze. Haalt misschien voor sommigen de bittere smaak eraf. Geinspireerd door de Weisse in Duitsland die men ook kan drinken met een ietsepietsie siroop.
Anders is Rodenbach's Redbach een tussenoplossing. Ik vind de Witterkerke rose niet eens zo gek, mits een half uur van te voren in de vriezer gekoeld. Hoe kouder hoe minder zoet.
Toevallig was ik afgelopen vrijdag in de Heineken bierbrouwerij te Zoeterwoude.
Wieckse is van Heineken maar wordt niet in Zoeterwoude gebrouwen.
De brouwerij waar het wel gebrouwen wordt, is te klein om de vraag aan te kunnen. Ze brouwen daar met de maximale capaciteit maar hebben dan maar net genoeg om de vraag in de Horeca aan te kunnen.
Zolang de brouwerij niet uitbreidt of een andere brouwerij het ook gaat brouwen, kun je Wieckse Rosé in de schappen vergeten.
Een beetje ondernemer zou nu misschien het idee krijgen om een brouwerij te beginnen…
Ik heb geen idee of daar met Heineken over te praten valt maar ik ben voor!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?