bavaria reklamespotje

• ed

Ik verbaas, erger en irriteert me het reclamespotje van Bavaria.

Is het nu zo nodig om 1. Geweld, 2. Vandalisme, 3. Plundering en 4. Macho binnen een halve minuut proppen om een biertje te moeten verkopen?

Hoop dat de directie van Bavaria overweegt om het spotje opnieuw te bekijken en wellicht de mening van mij en vele anderen te kunnen delen.

Met vriendelijke groet,

• freddie

Een domme agressieve mongool zonder smaak drinkt Bavaria, dat bedoelen ze met deze reclame… Goed gedaan Bavaria, oftewel hoe breek je je eigen merk af.

• Cootje!

juist, alleen het domme volk dat van smaak niets wil weten vind het misschien een leuke reclame, het irriteerd mij ook mateloos. smakeloos lijkt me in dit kader dan ook de juiste omschrijving

• frank

wat is reclame??? ik bedoel een tijdje geleden kon je alleen van amstel genieten als je met drie vrienden bent(overigens prachtige reclame)trouwens schitterende actie van bavaria om die dikke op een strandstoel te zetten en zo nu eerst een bavaria te laten zeggen.Het gaat er toch om wat je lekker vind en niet wat de reclame zegt wat je volgens het reclameburo lekker moet vinden en om welke reden je het lekker moet vinden………

• Cootje!

Ja, maar is het niet zo dat veel biermerken middels hun reclame een bepaald imago dat bij hun bier zou passen willen neerzetten? ik zie die oude amstel-reclames als een reclame waarin een sfeer wordt gecreeerd waarin mensen gezellig samen een biertje drinken, de nieuwe bavaria-reclame zie ik als een sfeer waarin mensen met alle geweld zoveel mogelijk bier weg willen werken in een zo kort mogelijke tijd zonder over smaak maar na te denken. dat is wat ik er smakeloos aan vind. maar het is inderdaad waar dat een reclame spotje niets afdoet of toevoegt aan de smaak van het bier

• frank

je hebt gelijk als je zegt dat het spotje om de door jou genoemde reden smakeloos is, maar ja wat is eigenlijk het verschil met het biergebruik in het gemiddelde stap/feestcafe op een drukke zaterdagavond??blijft natuurlijk staan dat bavaria ,amstel en noem ze maar op maar gewoon pilsjes zijn die het wat smaak en beleving toch altijd afleggen tegen een echt glas bier zoals bv een mc chouffe of een lekkere dunklen weisen…