Eindelijk ben ik dan naar gent geweest ik had gevraagd aan jullie of er ergens een leuk of goed biercafe in gent is….ik kan jullie zeggen je hoeft niet specifiek op zoek naar een bier cafe want op elk terras en bij elk cafe hebben ze een bierkaart waar verschillende lekkere biertjes op staan en als je een beetje met de uitbater praat dan heeft die vaak ook nog iets lekkers wat niet op de kaart staat…Zodoende heb ik een paar hele lekkere(b.v.pilaarbijter donker en licht,orval en nog verschillende donkere dubbels waar ik de naam ff vergeten ben)en helaas ook minder lekkere(rochenbach grand cru dit is dus echt niet lekker,erg zuur…maar ja misschien is dit voor iemand anders een superbier,smaken verschillen he)De biercafees die me aangeraden werden ,Biercafe aan het water en de trollenkelder, heb ik allebei bezocht waarbij ik ondanks dat het wat toeristisch is toch een voorkeur voor het biercafe aan het water heb omdat het een heerlijk terras heeft wat bierkaart betreft maakt het niet echt veel uit…Groeten frank