heineken met een vreemd luchtje

• eric

ongeveer 3 weken geleden kocht ik 2 kratjes heineken kratje 1 nix mis mee maar kratje 2 was een drama het bier stinkt muf of naar “wiet”het is maar net wat je er in herkent. de verkoper verwijst mij met mijn klacht naar heineken ,echter op de site www.heineken.nl kan ik geen klachten optie vinden. wie weet hoe/waar ik terecht kan . groetjes eric

• Joop

Heineken heeft altijd een vreemd luchtje :-)

Misschien kun je hier je verhaal kwijt!?

http://www.heineken.nl/domains/heineken2/pages/form.asp?content=1126_2_1781&navid=11643_354

Joop.

• eric

kopt maar hier kom ik ook nix verder mee

• Joop

Je zou van zo'n merk toch een reactie kunnen verwachten, vind ik.

Anders kunnen ze die mogelijkheid om contact op te nemen net

zo goed van de site verwijderen.

Spijtig :-(

Joop.

• gijs

Wie zuipt die rotzooi ook?

• Joop

Alle mensen die geen bier lusten :-)

Joop.

• Holleder

Of mensen die graag met hun leven spelen.

• eric

oke nou hier schiet ik dus ook nix mee op bedankt……

• Joop

Heineken biedt de mogelijkheid om contact te maken via hun website, daar zouden ze op “moeten” reageren, als ze dat niet doen kan niemand hier daar iets aan doen vrees ik.

Probeer anders een brief te sturen:

Heineken N.V. Head office

Vijzelstraat 72

1017 HL Amsterdam

Veel bedrijven hebben, blijkt maar weer, moeite om met moderne media als e-mail en dergelijke om te gaan.

Wellicht dat een geschreven brief meer reactie opleverd.

Succes, Joop.

• Rob

Ik drink alleen maar Heineken zowel uit fles, blik of Beertender en regelmatig een Amstel. Soms haal ik een Witbiertje of een Grolsch Beugel. Gelukkig nog geen Heineken met een vreemd luchtje tegengekomen behalve dan als deze ruim over de houdbaarheidsdatum is natuurlijk maar dat zal bij mij thuis niet snel gebeuren :-)