maredsous 8

• stefan

Hallo ben gisteren weer eens in cafe Belgie geweest in Utrecht, daar hebben ze altijd 20 verschillende biertjes op tap, eerst een steendonk geproeft was een heerlijk wit biertje, daarna gingen we voor een maredsous 8 en die was zeer lekker een stuk of 4 glazen op, mijn vraag is is dit bier te krijgen op fles in Nederland?

• lamzakkuh.tk

blijf gewoon bij heineken dan komp alles goed www.lamzakkuh.tk

• stefan

Heineken valt bij mij niet onder bieren, ik houd daar helemaal niet van kom uit brabant daar drinken we echt bier en geen heineken.

• Harry Pinkster

Maredsous 8 is gewoon bij de betere slijter te koop.

In elk geval hier in Groningen bij van Erp.

Op mijn site adressen van bierwinkels in NL

vrgr

Harry Pinkster

Bierverzamelaar

http://www.pinkgron.nl

• stefan

Oke bedankt Harry voor de informatie, hier heb ik wat aan dus op naar de betere slijter.

• frank

stefan als je uit brabant komt ken je ook naar bieren en pintelieren in eindhoven gaan dit is echt een van de betere bier speciaalzaken in brabant…..als je wilt weten waar in eindhoven moet je ff op hun site kijken. groet frank

• erik

En vergeet de 100 bieren uit de fles niet, in dat prima cafe!

• Cootje

Nou, ik ben er laatst ook geweest, en over het bier-assortiment niets dan lof, maar een gezellig cafe vind ik het absoluut niet. erg jammer, ik had er van tevoren goede verhalen over gehoord

• Elwin

Gezelligheid moet je zelf maken natuurlijk :-)

Gelukkig kan dat daar goed gezien hun bier aanbod.

Als ja na afloop zelf eea wil inslaan kun je dezelfde straat het centrum 200m uitlopen richting Berts Bierhuis, (als die nog open is natuurlijk)

Gr,

Elwin (werd aangenaam verrast door Budels Winter).