Perfect Draft

• Stefan

Hallo heb nu al een tijdje de Perfect Draft, bevalt uistekend maar je moet wel goed de tapunit en dat slangtje plaatsen anders gaat de pomp wel eens aan.

Ik zelf vindt Dommelsch het lekkerst heb er ook al Jupiler in gehad en Bavaria heb net een vatje Hertog Jan gehaald bij de Konmar kreeg je 2 gratis glazen bij leuke actie.

Wat vinden jullie het lekkerst op de PD

• Jeroen

Van de bieren die ik gedronken heb op me Perfect - Frits - Draft vindt ik Jupiler het lekkerst. Hertog Jan, Dommels heb ik ook gedronken en staan op twee. Bavaria moet ik nog ff halen. Stella Artois en Becks is hier niet te koop.

• Rob

Heineken is het lekkerste bier…

• Joop

Kan niet op de Perfect Draft, dat was immers de vraag.

• Rob

Weet ik Joop was om een beetje te plagen :-) Dat er maar veel PD of BT biertjes getapt mogen worden deze laatste week van het jaar !.

• Joop

Vind ik ook Rob, veel tappies in de laatste week van het jaar :-)

Ieder z'n eigen smaak, wat mij betrefd was er maar één tap apparaat op de markt

gekomen met de mogelijkheid voor elk biermerk om zijn eigen vaatjes ervoor te

produceren.

Daar zou iedereen nog het meest mee gediend zijn.

Joop.

• Stefan

Oke Jupiler dan toch nog eens proberen, zit nu aan de Hertog Jan en die is heel erg lekker, maar Dommelsch blijft toch heerlijk en ja Heineken das geen bier sorry ik woon in Brabant dus da luste we hier niet.

• joske

En ik “”snif snif“” moet het nog maar telkens met die vaatjes tussen de 30 en 50 liter doen,omdat mijn tap die alleen maar aan kan.

Maar ooooit komt een tijd dat ik ook een Perfekte draf krijg..

• Joop

Met iemand die het met zulke vaatjes moet doen heb ik geen medelijden :-)

Joop.

• joske

Zo,heb nu ook een PDtje,van de week even uitproberen.