PD en service Grolsch

  • Harry Pinkster

    Hallo

    Ik wil jullie toch even deelgenoot maken van mijn (zeer positieve) ervaring met de klantenservice van Grolsch. Anderhalve week geleden had ik twee PD vustjes van Grolsch.

    Het eerste vustje hield er na 5 glazen mee op. De PD bleef de druk opvoeren en sloeg na een paar minuten helemaal uit. Begon zelfs een beetje te stinken.

    Het was voor een verjaardag en gelukkig had ik een 2e vustje waar niets mee aan de hand was

    Vandaag kwam iemand uit Groenlo met een nieuw vust en een pakket met 10 Grolsch bieren en een boekwerkje over Grolsch als goedmaker.

    Zo zie je maar weer hoe ver de service kan gaan.

    Ik had gehoopt op mijn geld retour, maar dit is natuurlijk nog veel mooier

    vrgr

    Harry Pinkster

    Bierverzamelaar

    http://www.pinkgron.nl

  • Jeroen

    Dit is zeker een heel mooi gebaar van Grolsch, Harry. Prima service en after sales.

    Maar ben jij niet bekend bij Grolsch. Ik las ergens hier of daar dat jij meer dan 5000 bier soorten hebt gedronken. Dat je zelfs van brouwerijen bier krijgt aangeboden om o.a. je ervaring op het net te plaatsen. Ik bedoel dus, ze weten een beetje wie Harry Pinkster is. Dit mooie gebaar van Grolsch kunnen ze toch nooit bij al hun klanten doen? Misschien heb ik het helemaal mis hoor.

    Doei,

    Jeroen

  • Harry Pinkster

    Tja, daar ga ik zelf niet van uit. Zou een kwestie van zelfoverschatting zijn als je het mij vraagt. In lek geval zie ik mezelf als normale consument in deze. Grolsch is te groot om vriendjes met mij te moeten zijn.

    vrgr

    Harry Pinkster

    Bierverzamelaar

    http://www.pinkgron.nl

  • Bossen

    Goeiendag

    Ik denk dat ze dit bij bijna alle klanten doen

    ik heb ook een keer een bierpakket gehad van grolsch omdat het flesje kapot was

    Geweldige service hebben ze bij de Grolsch

    groeten

    Daantje de Tukker

  • jos

    Mooi,mooi..

    Maar Albert heeft andere ideen over grolsch,

  • Buurman

    Grolsch heeft gelijk en niet AH. Grote korting blijven geven kan gewoon niet.

    Ik drink bijna nooit Grolsch maar ga het wel doen deze maand.

  • Drinkbaar Nederland

    zal best, maar ik denk op mijn beurt ook weer het mijne over albert, albert is niet voor het eerst in het nieuws met dit soort prijzenruzies. en met albert zijn nog genoeg andere leveranciers in de problemen geraakt omdat albert ze geen eerlijke prijs wilde geven. en dan heb ik het over kleine leveranciers die dan juist omdat ze zo klein zijn de kranten niet halen. albert is gewoon een ordinaire smerige dief! altijd al geweest ook!