wie heeft er nog een bier spel??

• lieneke

hey mensjes wij van cafe b&e en cafe noorderzon zijn opzoek naar een leuk bier slep voor aan de bar weet u er nog 1 of heeft u er nog 1 liggen?

ga dan even naar onze site en mail daar dan we staan al te popelen

tevens zoeken we nog mensen die van hun extra filtjes af willen

voor aan het plafon bij cafe b&e te groningen.

kijk op www.cafenoorderzon.tk

• Harry Pinkster

Kan je zo 123 niet helpen

Ergens op dit forum staat een link naar een site met bierspelletjes.

Moet je maar even bladeren.

Maar uhh, wat een verschrikkelijke site. de letters lopen op 1024*768 dwars door elkaar. Logo's lopen door elkaar etc. Daar mag nog wel eens naar gekeken worden.

Mischien verstandig om niet iets bij lycos te doen, maar 40 euro per jaar te besteden aan een echte domeinnaam.

Stuur maar even een maltje naar mijn privemailadres dan kan ik je wel wat advies geven.

Harry Pinkster

Groningen

Bierverzamelaar

http://www.pinkgron.nl

• Harry Pinkster

Sorry ontbrak want ik was niet ingelogd, nu wel.

• Jeroen

Ik heb net ff op die site gekeken maar ik vindt hem wel leuk om te zien hoor. En bij mij lopen de letters en logo's niet door elkaar heen. Misschien komt het omdat ik niet via internet explorder draai maar via Mozilla Firefox?

I.i.g. is het een leuke site waar veel werk aan is besteed.

Proost X

• Harry Pinkster

Dat zou idd wel eens de reden kunnen zijn

Bij mij komt meer dan 80% van de bezoekers binnen met IE dus lijkt het me wel verstandig eens naar te kijken.

gr

Harry

• bier-tent

Misschien kun je bij Grolsch informeren,. Enige jaren gelden brachten zij het Grolsch Mastergame op de markt. Wellicht lig er bij hun nog een.

Een spel is een mix tussen de meest gangbare gezelschapspelletjes.