baron bier

• abc

Wie weet waar het baron bier vandaan komt o.a. verkrijgbaar in sommige c1000 winkels ?? (is dit een 2e of 3e schenkimg van een bekend biermerk ??)

• ab vd meeren

Bij brouwerij Martens in het Belgische Bocholt is wel eens een Barons gebrouwen

• ab vd meeren

ab vd meeren schreef:

>

> Bij brouwerij Martens in het Belgische Bocholt is wel eens

> een Barons gebrouwen

• cjtaam

hallo mevr/Heer

We drinken altijd baron pils, maar de lichting 1150142 is naar ons zeggen is niet goed.

Waarom niet goed, nou de smaak (erg zoet en niet de smaak die we zijn gewend) verschild met de andere lichting, nu noem ik even een ander nr

en dat is 2150143 of 2150141, dus er is een verschil.

We hebben pils bewaard voor de smaak, die U kan proeven, want we hebben een paar flesje niet geopend, ivm de smaak.

Dit mailtje is gemaakt door de fam Taam

straat; Kralooweg 5

postcode; 7943 kl

woonplaats; Meppel

tel; 0522-253437

Ik hoop dat wij antwoord terug krijgen.

Mvg cj taam

• ruud

bij ons heeft c1000 in lelystad het uit de schappen gehaalt het is voor de prijs een heelgoed biertje het gaat hier als warme broodjes weg , ik denk dan ook dat baron zo gewilt is dat c1000 met de bekende merken blijft zitten

1krat hein is bijna 3 baron ik dronk altijd heineken tot dat ik baron ondekte het doet er kwa smaak niet onder.

• bert

bij ons hier in maastricht is het baron bier ook uit de schapen vind het gewoon belachelijk

het was gewoon een super pils en zijn het gewoon gewend nu hebben ze damburg bier niet te drinken

kan ik ergens anders het baron bier kopen

• leon blom

waar kan ik in de omtrek Alphen a/d rijn Baron bier kopen ik hoop op een snelle reactie BVD

met vriendelijke groet

Leon Blom

• peter van der plas

leon blom Schreef:

——————————————————-

> waar kan ik in de omtrek Alphen a/d rijn Baron

> bier kopen ik hoop op een snelle reactie BVD

> met vriendelijke groet

> Leon Blom

goeden avond leon

ik hoop dat dit nog bij je aankomt

ik ben aan het onderzoeken waar baron vandaan komt en of het nog te leveren is via supermarkt of iets dergelijks

ik hoop dat je reageerd op deze mail

ik ga namelijk proberen of ze ze via de brouwerij de baron bier willen produceren

als dat lukt ga ik het inkopen en leveren waar dan ook in nederland

dus ik hoop dat ik dan een klant erbij heb

m.v.g

peter van der plas

petervanderplas45@casema.nl

• Daan

JaegerUit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Ga naar: navigatie, zoeken

Jaeger is een bier van het type pils.

Jaeger werd aanvankelijk gebrouwen door brouwerij De Vriendenkring in Arcen. Nadat de pilsproductie in deze brouwerij werd gestaakt werd Jaeger gebrouwen door de Oranjeboom brouwerij te Breda volgens het recept van Skol, een pils dat onder die naam in Nederland als A-merk geen succes was. Skol werd hierna onder een groot aantal merknamen als B-merk op de markt gebracht en werd hiermee een zogenaamd etiketbier. Andere merken waren onder meer Brouwers, Heraut, Hobbs, Huifkar en Schutters. In alle gevallen werd niet de werkelijke brouwerij op het etiket vermeld; zo was het etiket van Jaeger voorzien van de tekst “Gebrouwen door de Wertha Brouwerij Breda”. Een dergelijke brouwerij heeft echter nooit bestaan; de echte Wertha Brouwerij stond in Weert en werd door Oranjeboom in 1969 gesloten.

Omtrent eind 2005 is Jaeger voorzien van een nieuw etiket, en bevat het een lager percentage alcohol: geen 5.0% maar 4.8%. Op het krat staat nu ook geen Jaeger meer, maar de meer algemene aanduiding “Bier”. Jaeger wordt als huismerk voor supermarkt C1000 gebrouwen in Lieshout, door de Bavaria brouwerij. Het wordt vanuit Maarssen gedistribueerd.

Jaeger is verkrijgbaar in een krat (met daarin 24 pijpjes) of een halve liter blik en ook in vaten van 50 liter.

Jaeger is ongeveer vanaf 1 juni 2009 veranderd van naam en heet sindsdien Baron Pils - Lager bier - La Birra con la Corona d'Oro.

Zie ook