zojuist de Perfect Draft gekocht! … we zijn er erg blij mee… heb net een vaatje hertog jan erin gedaan en nu staat ie op 15 graden.. dus ben benieuwd hoelang het duurt voordat ie 3 graden is….
Ik heb sinds donderdag 1 december een Perfectr Draft gekocht. Het vaatje had ik ‘s middags al buiten staan en het was toen iets van 3 of 4 graden, misschien wel kouder. ’s avonds om 20:00 heb ik het vat geinstalleerd en gaf toen 10 graden aan. Binnen een uur stond ie op 7 graden en na 2 uur op 5 graden. Precies om 12 uur 's nachts was de Perfect Temperatuur bereikt. 3 graden!!! Gelijk ff een heerlijke pint getapt. Het Vat was gisteren (vrijdag) alweer leeg. Een vriend kwam ff langs om te kijken en tja… je raad het al, na een paar uurtjes vat leeg. Vandaag Hertog Jan en Dommels gehaald. Het vat Dommels zit er nu op en nog even wachten… en dan. Yes!
Ik heb ook nog een vaatje Jupiler besteld bij de Coop. Mij benieuwen hoe dat smaakt.
Het leuke vindt ik ook aan deze super thuis tap dat je de knoppen van het biermerk kunt veranderen. Gewoon een leuk iets is dat. Ik heb nog een vraagje…
Wie heeft ervaring met andere merken bier in de Perfect Draft?
Hoe smaken ze, en waar kun je ze halen enz… dat soort ervaringen graag.
Nou doeiii veel plezier verders
Jeroen
Ik zet momenteel een vat bier gewoon achter het huis en als ie dan in de PD gaat istie zo op een graadje of 5. Ik ben bang dat het koelen in de zomermaanden toch wel lang zal duren. DSan ehlpt een paar uurtjes vriezer wel degelijk
Overigens vandaag van StNiklaas twee vaatjes Grolsch gekregen. Ben benieuwd. Tot nu toe alleen maar HJ en Jupiler gehad. Beiden erg goed
De medallion (zo noemen ze de magneet) van Grolsch ook al binnen (via grolsch.nl opgevraagd)
Harry Pinkster
Bierverzamelaar
http://www.pinkgron.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?