Perfect draft

• wendy mv kevin 14/12/03

ik zie ze overal voor 199 euro staan… weten jullie nog een betrouwbare winkel/site waar ze goedkoper zijn???

• Joop

Als die al te vinden zijn op dit moment komen er bezorgkosten bovenop zodat het niets scheelt.

Even geduld nog denk ik, duurde bij de Beertender ook een aantal maanden voordat deze goedkoper werd.

Zal wel na de feestdagen worden denk ik, eerst even de markt verzadigen tijdens dit voor de detailisten gunstige jaargetijde. :-)

• Job Kroon

Bij Digros wordt de PD voor 189 euro aangeboden. Scheelt toch 10 euro.

• Harry Pinkster

Ben ik blij dat er voor het personeel van Philips een aktie was

129 euri incl vaatje bier :-)

Harry Pinkster

http://www.pinkgron.nl

• Joop

Da's leedvermaak :-(

• wendy mv kevin 14/12/03

whahahaha das lullig …. :D ik koop hem wel voor het volle pond dan.. want ik willum wel voor de feestdagen in huis hebben..

maar ik begrijp dat jullie er erg tevreden over zijn???

• Harry Pinkster

Nee, dat was mazzel :-)

• Joop

Best Harry,

Allereerst veel plezier met je mazzel :-)

Misschien kun je me een eerder door mij gestelde vraag op dit forum beantwoorden doordat je 'm (Perfectdraft) al hebt.

Staat het vaatje onder druk of doet het apperaat het vaatje onder druk zetten?

b.v.d. Joop.

• Harry Pinkster

Joop

Soms zit het mee…..

Volgens mij zit het vat onder druk

Dat denk ik vooral omdat er nadat ik een vat leeg heb gedronken en ik het vat er onderweg heb gehaald er een sissend geluid loskwam toen ik de tapslang verwijderde.

Maar 100% zeker….

gr

Harry

• Job Kroon

Gaat het kortgeding van Heineken tegen InBev juist niet over de gebruikte techniek; kunstof zak met bier in een ruimte die onder druk gezet wordt?

Harry: weet je zeket dat het sissende geluid uit je PD kwam? :-)