Al ervaringen met de Philips Perfectdraft ?

• Rob

Kijk je wel een beetje uit Harry, toen ik vorig jaar de Beertender kocht ging de bier consumptie ineens sterk omhoog :-) Ik koop nu ongeveer 1 x per maand een vaatje Heineken zo blijft het bijzonder en leuk. Is overigens wel leuk was van het weekend in Antwerpen bij een huisbrouwerij (het pakhuis) en ook daar gebruiken ze hetzelfde principe van de Beertender en de Perfectdraft een zak en deze op druk houden. Het voordeel van de Pefectdraft is dat het een Philips is en de vaatjes 6 liter bevatten ipv 4 liter. De vormgeving van de biertender doet mi echt niet onder voor de perfecttap. Ben wel benieuwd naar het gebrom op het moment dat de zak onder druk wordt gezet.

grt. Rob.

• Harry Pinkster

Mijn bierconsumptie staat ondanks de Perfect Draft niet onder druk

Heb in de kelder nog 160 flessen staan die ik nog moet drinken, en dan heb ik het over verschillende bieren.

In mijn volgende update kun je daar weer een hoop van vinden op mijn homepage

De P.D. is voor verjaardagen en partijtjes.

gr

Harry Pinkster

Bierverzamelaar

http://www.pinkgron.nl

Webmaster Pint Regio Noord

http://www.noord.pint.nl

• frank

In de telegraaf stond een paar dagen geleden dat heineken samen met krups een proces tegen de perfectdraft oftewel philips heeft aangespannen over de werking van de beide thuistaps volgens heineken lijkt de werking van de perfectdraft te veel op die van de beertender heeft iemand al iets al gehoord over deze zaak??? mij lijkt het namelijk een niet te winnen zaak voor heineken. Groet Frank

• Joop

Kort geding Heineken tegen Philips en Inbev 7 en 9 november

Het kort geding dat Heineken heeft aangespannen tegen Philips en concurrent Inbev is verdeeld over twee dagen en dient op 7 en 9 november bij de rechtbank in Den Haag. Dat heeft een woordvoerder van Heineken woensdag bevestigd. De verkorte bodemprocedure dient op 2 november.

(Bron: Beleggersbelangen)

Philips zet introductie thuistap gewoon door!

Philips houdt vast aan de introductie van zijn thuistap PerfectDraft in Nederland begin volgende maand, ondanks juridische stappen tegen dat apparaat van Heineken. Volgens Heineken zijn patenten van zijn succesvolle Beertender geschonden, maar Philips liet woensdag weten dat deze bewering elke grond mist.

(Bron: nu.nl)

• Stefan

ik heb hem nu 3 weken, het 3de vat eronder nu gaat de pomp wat vaker aan ook als ik niet tap, las in het boekje dat het wel eens kon dus ik hoeft me geen zorgen te maken wel????