perfect draft in nl DAAG HEINEKEN

• J.C. Wammes

Fantasties goed nieuws ! In oktober komt de Perfect draft naar nederland, vlak nadat ie ook in Duitsland is geintroduceerd.

De perfect draft van philips wordt een geduchte concurrent van de heineken/krups bieertender want in tegenstelling tot heineken werkt interbrwe wel samen met andere brouwerijen en dus meer soorten !!

De biertender van heineken heeft standaar alleen amstel/heineken en brand bier

en als tijdelijke bieren witbier en bokbier (in voor en najaar)

De perfect draft biedt: zelfde prijs of goedkoper (169-199) dan biertender en veel mooier apparaat qua design en materiaal;

6 liter stalen vaten ipv 4 liter

temperatuur en voorraadisplay

en

Bier van

Hertog Jan, Dommelsch, Jupiler, Grolsch en Bavaria (NL)

Stella artois (belgie)

Becks bier (Duitsland)

Diekirch (luxemburg)

• J.C. Wammes

De Telegraaf

Thuistap Philips met Grolsch en Bavaria

door Adriaan Janszen

GROENLO, woensdag

Bierdrinkers kunnen thuis binnenkort met het nieuwe tapsysteem van Philips uit vaatjes van meerdere brouwers kiezen. Hebben de Belgische consumenten, waar Philips samen met Interbrew sinds vorig jaar zijn thuistap Perfect Draft verkoopt, slechts de keuze uit twee merken bier, in Nederland zijn er dat vanaf de introductie in oktober liefst vijf merken.

Naast de merken van Interbrew (Dommelsch, Jupiler en Hertog Jan) heeft het concern daarvoor contracten afgesloten met Grolsch en Bavaria.

In België heeft men tot nu toe nog alleen de keuze uit bier van Jupiler en Stella-Artois.

Philips moet met zijn Perfect Draft in Nederland opboksen tegen het bierpompje Beertender, die bierbrouwer Heineken samen met Krups ontwikkelde. Voor deze tapinstallatie werden vorig jaar meer dan 1,4 miljoen vaatjes bier verkocht, de stand voor dit jaar is tot nu toe al 1,3 miljoen.

——————————————————————————–

Terug naar pagina

•De Perfect Draft

• frank

Vraagje ken je al ergens foto's van die perfect draft zien??? zo ja waar dan??? groet frank

• Job Kroon

http://www.perfectdraft.nl/

• Harry Pinkster

Soms is het zo simpel :-)

Harry Pinkster

http://www.pinkgron.nl

• frank

Daar was ik intussen ook al achter maar ja ik drink liever bier als dat ik nadenk…..