Is er in nederland ook wittekerke rose verkrijgbaar bij slijterijen of supermarkten ?
This echt een lekker biertje in deze zomer maanden.
Ik kan op het net geen winkels vinden die dit verkopen, misschien dat jullie het weten?
Bart
Wittekerke rose is het nieuwe trendbier van Heinhikken en er woordt veel aandacht geschonken aan media en promotie van dit onaangename synthetisch gezoete bier.
Omdat het bier van Heineken is is het eigenlijk overal wel te krijgen, in de Horeca maar ook in supermarkten of slijterijen. Is dit niet het geval dan is je slijter vast wel bereidt om een kratje te bestellen.(ik ga dan liever voor een St. Louis primeur of een Mort Subite extreem)
Proost
Mathieu de Jager
heb ff gezocht via het etiket van wittekerke rose en het blijkt dat dit bier van Bavik komt een niet al te grote belgische brouwer.Ik persoonlijk vindt het wel lekker voor bij de bbq als iedereen wijn en andere troep drinkt om dan een flesje van dit bierachtige vocht open te trekken maar ja mathieu smaken verschillen,gelukkig maar anders hadden we niet zoveel lekker bier om te drinken.Om een ding ben ik blij dat het niet van hinneken is….. groet frank
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?